Joaquin Cortes: un tigan genial

In asteptarea lui JoaquinMaia, la fnalul show-ului. Parul blond este al sotie mele care nu vrea deloc sa bag pe blog :)Cel mai mare dansator de flamenco m-a hipnotizat ieri seara la Sala Palatului. Joaquin Cortes a dansat genial. A vorbit putin in spaniola si a spus ca este tigan, un minoritar care poate fi gasit in mai multe tari, dupa cum singur a spus. De asa tigani as vrea si eu sa fie plina Romania. N-am cum sa va descriu dansul: este fantastic! Am sa postez mai tarziu doua filmulete cu secvente dintr-un show total (le gasiti pe youtube/lovinpress. Puteti vedea si un video cu el si Jennifer Lopez). Il mai puteti admira si vineri seara, de la 20.00, tot la Sala Palatului. Nu-l ratati! Chiar ca este cel mai mare. Nota: El a fost platit ieri seara de Dinu Patriciu, care a legat ziua femeii de peste 100.000 de exemplare vandute din revista Click. Organizare a fost de toata jena. Usile s-au deschis la 19.05, iar spectacolul pregatit pentru 19.30 a inceput la 20.15. Noroc ca am vazut-o si pe Maia Morgensten, care a stat intamplator langa sotia mea, dupa ce a terminat scurta piesa prezentata la acel show. In felul asta am schimbat scurte impresii. S-a bucurat ca un copil de talentul lui Joaquin. O artista superba si de un bun simt pe care eu nu l-am intalnit decat la Dan Puric.

7 răspunsuri

  1. Am fost si eu acolo. 😛

  2. AM FOST ASEARA LA SPECTACOL SI AM RAMAS PROFUND IMPRESIONATA DE TALENTUL EXTRAORDINAR AL LUI JOAQUIN CORTES.UN ARTIST COMPLEX CARE ARE DARUL DE A-TI TAIA RASUFLAREA.SPLENDID DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE!

  3. Numai eu am ratat. Uf!

  4. Ade: nu te-am vazut. Sorry. Cred ca din cazua celorlati 5000 de spectatori 😛 .

    Camelia: adevarat. eu sunt tot cu fetele 🙂 .

    Simona: poate mai bine. te enervai cu organizarea.

  5. Mie nu mi s-a parut deloc un specatcol reusit. Am scris si eu despre eveniment; personal m-am asteptat la mai mult.

  6. webshield: organizarea a fost nasoala, la fel si sonorizarea, dar omul a dansat genial. Asta este ceea ce conteaza.

  7. Multa lume a fost acolo. Si eu, pentru a treia oara la un spectacol al lui Cortes. „Mi Soledad” de acum, de pe 6 martie, a fost putin diferit de ceea ce vazusem eu, tot in Romania, in iunie 2006, cand l-a prezentat prima data. Dar inteleg ca face adesea schimbari din-astea, in structura spectacolelor lui, ca sa se simta in continuare motivat. Una peste-alta, mi-a placut la maximum. Ca de obicei. Si ma bucur ca fac parte din cei care apreciaza dansul lui, si nu dintre acele doamne si domsnisoare care venisera acolo, doar-doar s-o dezbraca si-or vedea si ele o bucata de piele.

Lasă un răspuns

