Executarea de la Lido

Aici mi-am baut cafelutaGeorge Angelescu Monteoro nu a intrat la negocieri pentru ca era prea nervosDe dimineata a inceput procedura de executare a Hotelului si Casei Lido, care sunt patronate inca de familia Paunescu. Caldura mare, o groaza de jurnalisti, printre care si eu. Pozele mai tarziu. Acum doua. Momentan doar informatiile simple: familiile Angelescu si Ghika au intrat in Casa Lido unde au negociat o vreme cu Razvan Paunescu, iar acesta le-a smuls o amanarea pana pe 14 martie, zi in care se judeca recuzarea executorului. In acest timp, paunestii vor trebui sa-si care toate bunurile din cele doua imobile. In caz contrar, executarea judecatoreasca va deveni una silita, adica vor veni domnii de la politie si ii vor scoate in strada cu boarfe cu tot. Pot sa va mai spun ca am baut un expresso bun in timpul executarii…chiar la restaurantul Lido. Am si factura daca vrei 😛 . Mi-o deconteaza bunica si de aia am pastrat-o. Haideti sa va mai spun una scurta: toate informatiile esentiale de astazi le gasiti pe Romania libera.PS Parerea mea sincera? Mostenitorii au fost dusi cu presul. Veti vedea de ce spun asta dup ce cititi comunicatul de presa expediat de actionarii de la Lido. Se afla in ziar. E online, asa ca nu va zgarciti. E gratuit 🙂 .

Lasă un răspuns

