Evz a inviat un politician decedat in ’48

Se vede? :)Pentru ca am fost la executarea de la Lido, am incercat sa vad cum este tratat subiectul in alte ziare si am ajuns la Evenimentul zilei. Il vazusem pe Mihai Mincan si ma asteptam sa scrie ceva. Si am vazut o fotografie de exceptie, recunosc. Titlul este misto si nici textul nu este rau daca nu ar fi avut o exclusivitate enervanta: dr. Angelescu s-a trezit dat in judecata si a venit la executare cu garzi de corp. M-am uitat sa vad cum arata o persoana decedata in 1948 si l-am recunoscut din prima pe muzicianul George Angelescu Monteoru, sotul Ioanei, nepoata cunoscutului om politic din perioada interbelica. Dar este o vorba: numai cine nu munceste nu greseste. Ei bine, oricum nu era singurul care nu stia prea bine cine este cutarica sau..cutarica si care-i treaba. Spre exemplu (sa nu se supere Mihai): Pro tv ne arata de mai multe ori ca este vorba Constantin Anghelescu. Ala nu exista in ecuatie. Angelescu da.

Lasă un răspuns

