Un blogger penibil de la PSD

Virtualul s-a infectat de penibiliEu asa ceva n-am vazut de cand mama m-a facut! Pentru rima 🙂 . Mihnea Georgescu este un blogger cu carnet de partid la PSD, un blogger penibil pana acum. Ieri insa a dat lovitura cu o lozinca demna de cartea lingailor de aur: „Votati Adrian Nastase / Ca s-aveti luminna-n case!”. Imi vine sa vomit! Asta-i mai rau ca Sinteza zilei. Din fericire, priza sa la public este extrem de simpatica (sic!): „Opreste pt tine asemenea ineptii, nu le mai arunca in eter. E jalnic, daca un om care a terminat filosofia gandeste asa.Te rog sa ma crezi te-am vazut si la Fundatie odata, ai ceva din aerul unui oportunist. Un membru psd de 12 ani care il cunoaste destul de bine si pe AN”. Daca asa gandesc colegii de partid, la ce naiba sa te astepti de la altii? Mihnea..spune „pa” blogosferei. Te-ai umplut pe rahat incercand sa faci curat un anumit popou al unui anumit domn. Cred ca a dat o besina. Sorry for you, dar esti mai penibil decat orice blogger imbecil cunoscut. Si uite asa trebuie sa recunosc ca unii dobitoci au dreptate sa sustina ca-s genii daca se raporteaza la tine. PS Eu cred ca vei fi dat afara din partid dupa postul meu si prostia ta 🙂 . Doamne! Eu inca nu cred ca exista astflel de personaje. Caragiale era lipsit de talent cand descria politilichelele vremii. UPDATE: Am uitat sa precizez ca acest concurs are si un premiu: o cina cu distinsul organizator. Adica iti da haleala. Si nu ca Marean pe strada niste mici, ci la restaurant. Intaietate au lingaii.

12 răspunsuri

  1. Eu cred că voi avansa în partid după articolul meu de mare esenţă, care încearcă să îl „umanizeze” pe Adrian Năstase.
    Ce Dumnezeu, Tibi, nu ai viziune şi curaj pentru viitor?
    Mai bine vino la noi la PSD…
    Pentru o întrevedere, te aştept Joi la 16:00 la Fundaţie… Adică vorbim la urmă, după 19:00…

  2. Mai, Tiberiu, tu imi erai simpatic. Ce naiba? Mai zici de ce zic altii una si alta. Daca tu esti fan Base, ceea ce se vede si din articolul de mai jos, asta nu inseamna ca oamenii sunt lingai si in alt fel. Au pareri. E normal. Si ca sa stii, mie imi place Nastase. Cel putin nu se uita cas la popor. Ce ai in ultimul timp? Te-ai prostit? Poti fi ironic si in alt fel. Si nu ii iau apararea lui Mihnea, ca nu am de ce. Se apara singur. Si Cristoiu are dreptate. Macar sa ajunga generatia voastra de ziaristi la nivelul lui. Daca nu, lasa, vine generatia mea.
    Deci, fara ranchiuna, vino-ti in fire. Tu nu erai asa agresiv. Lasa oamenii sa isi exprime parerile. Ce naiba?

  3. Mihnea: Ba eu cred ca am mai mult curaj decat ar trebui. Eu cred ca glumesti in rest. Adica sper macar. Ce „mare esenta”? Este un slogan comunist de trei lei. O lozinca de rahat. Ce dracu a facut Bombonel la putere? Esti un personaj. Daca te cunostea Caragiale ar fi realizat mult mai multe piese beton.

    Oana: Toata lumea are dreptul sa-si exprime opiniile. Asta fac si eu aici. Esti cu vaca la faza ca se uita cas la popor. Ai dat dovada de proasta crestere si de incalcare a legii. Niciodata nu te iei de un defect fizic. O lectie moca. E problema ta ca-ti place Nastase. Eu nu am niciuna cu el, nici cu Basescu. Din pacate, personajele ca tine nu inteleg un singur lucru: trebuie sa citeasca naibii textul si apoi sa o ia pe aratura.Ce-am spus eu despre toti politicienii in text? Inclusiv de Base. Foloseste ochelari noi sau fi atenta, draga. Revin la Cristoiu. E o alta problema a ta ca-ti place. Avem gusturi diferite. Si are dreptate pe dracu. Ia de citeste presa si dupa aia sa vii la mine sa-mi spui ca are dreptate. N-am nimic impotriva sa vina orice generatie, dar nu ca tine: nedocumentata. Momentan, dar poate-ti bagi mintile-n cap. Femeie, in presa nu-ti dai cu pararea ca la piata. Acolo trebuie sa fii exact. Pentru asta e nevoie de mai mult decat sa spui „mie imi place x, iar y este un urat”. Vii cu dovada si o arati sec sau cu talentul fiecaruia. Si dovada nu are legatura ca unul este schiop, altul chior si ultimul subiect are par pe piept si te excita pe tine. In general vorbind. Dar astia nu va invata nimic la facultate sau nu se prinde nimic de voi.

  4. Tiberiu, sa stii, insa, ca s-ar putea sa aibe dreptate: adica s-ar putea sa evolueze in partid daca va continua cu pupincurismul. PSD-ul nu e chiar cunoscut pt meritocratie :))

  5. Da p-asta ti-o aduci aminte? Asta e reala, nu propunere de „joace”…

    Iliescu sa-l VOTATI ca sa aveti ce sa mancati!!!!

    P.S. Chiar daca nu sunt afiliat politic, am un motiv personal sa il stimez pe Ion iliescu. NU si PSD-ul…
    P.S.2. Cat despre Mihnea Georgescu o sa am eu grija sa nu inainteze in partid…vremea lingailor a apus de mult…

  6. Nici chiar Mihnea Georgescu nu este mai rau decat Sinteza Zilei. Gandes-te ca acolo apar zilnic Ciutacu, Cristoiu si Stan!

    Mihnea e doar unul, filosof de stanga, om de afaceri, vanator de fascisti, neolegionari si antisemiti.

  7. ce fel de afaceri?

  8. imobiliare

  9. Dear Tibi,

    ‘Shot your face vomit brain’ I begin with a remark from an old quest game… Please don’t touch from our little Mihnea and his dreams. Did you ever dreamed about a new comunist era in Romania!? Please wake up Tibi boy from your fucking nightmare, you are living in Romania or not!?

    Templar Cavalier

  10. AM AJUNS LA CONCLUZIA CA MIHNEA GEORGESCU SUFERA DE “Narcissistic personality disorder”

    Va rog sa ma credeti ca nu glumesc, nu fac ironii, nu imi bat joc. In acord cu pagina de internet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissistic_personality_disorder
    simptomele afectiunii “Narcissistic personality” i se potrivesc foarte bine lui Georgescu.

    Narcissistic personality disorder characteristics

    1. use of others to reach goals
    2. grandiose sense of self-importance
    3. unreasonable expectations of favorable treatment
    4. preocupation for success, power, brillance
    5. believes that he or she is “special”
    6. requires excessive admiration
    7. sense of entitlement
    8. interpersonally exploitative
    9. lacks empathy
    10. is often envious of others or believes others are envious of him or her
    11. arrogant behaviors or attitudes

  11. politica, politica si numai politica. Pardon. De fapt numai interese meschine mascate de „interesul pentru binele natiunii si al poporului”.
    Eu nu stimez pe nimeni din poltica.
    Cand nu o sa se mai doarma in parlament si va fi prezenta 98% probabil atunci va incepe cu adevarat sa miste ceva si in tara asta.
    Pana atunci…

  12. Imi e jena pentru Mihnea ala, credeam ca dinozaurii aia populisti au disparut. Cata demagogie, cat prost gust, cata scarba mi se face de Romania cand ma uit de dupa hotare la unii ca astia care imput pamantul ala.

Lasă un răspuns

