Un secret si cateva intrebari

De ceva vreme mi-a dat seama ca-mi este extrem de greu sa actualizez acest blog si site-ul meu in acelasi timp, iar informatiile sa fie diferite. De aceea am decis sa-mi car blogul pe Reporter Virtual. Asta este secretul 🙂 . Blogul va ramane insa exact cum este acum doar ca va fi mutat acolo cu toata carca de peste 1200 de posturi. Intrebarile: 1. Ce parare aveti de noul look al site-ului inca nefinisat? 2. Ce credeti ca ar trebui sa-i adaug? 3. Ce va deranjeaza la el? Va intreb pe voi pentru ca singurii profesionisti in realizarea unui site sunt cititorii. Va multumesc anticipat.

3 răspunsuri

  1. […] multe detalii: Un secret şi câteva întrebări You can also bookmark this on del.icio.us or check the […]

  2. chestiile de pe margine nu-s prea estetice..parerea mea

  3. Multumesc. Am schimbat tot. Inca finisez, dar parca este mai bine. Ce zici? 🙂 Poate mi se pare….

Lasă un răspuns

