Remember 1977

4 răspunsuri

  1. Bravo amice ! Cred ca esti singurul mazgalici de bloguri care si-a amintit de 4 martie ! Multumesc !

  2. Eu aveam 2 ani atunci….stiu (mi s-a povestit) ca ai mei, panicati, au fugit din casa ca s-au speriat si pe mine m-au uitat dormind sub plapumioara:) dar si-au amintit imediat…asa ca s-au intors dupa mine…oricum, imaginile din acest clip, sint tulburatoare….

  3. In fiecare an imi amintesc.De la noi din oras au murit mai multi studenti care studiau la Bucuresti,cel mai tragic caz a fost cel al doua surori gemene,studente eminente.Imi amintesc si de noapte de 3 spre 4 martie cand s-a intamplat ceva ,ii spun premonitie.

  4. Am scris si eu pe WeBlog despre cutremur. N-am pus poze, nici filme, am povestit numai. Multi erau copii atunci, altii nu se nascusera. Noi l-am trait si a fost dura experienta.

Lasă un răspuns

