Ochelari marca Leo

Ce ochelari superbi mi-a facut Leo! :)Pe piata a fost lansata aseara cea mai moderna marca de ochelari de soare. Lansata direct pe holul meu. Designerul este Leo. Repet pentru cei care inca nu au auzit de marele maestru de transformari ale obiectelor banale ca Leo este cainele care va priveste pe blogul meu. Si bineinteles ca este cel mai haios patruped din lume si ii apartin🙂 . Cu talentul sau deosebit mi-a realizat si ochelarii astia de soare fara lentile. Prima comanda online se onoreaza, pentru restul trebuie sa-mi dati niste ochelari buni sa-i mestereasca Leo.

Un răspuns

  1. Deci catelul cu ochii blanzi si inteligenti exista, sa fie sanatos.
    Am avut si noi un exemplar Coco, care mestesugea cizme de piele, cearsafuri, pulovere, fura telefoane mobile, ne musca de adidasi, dar s-a prapadit de epilepsie, asa ca Leo a facut si el ce s-a priceput…

Lasă un răspuns

