Nunta pe blog

Anca Alexandrescu intr-o tinuta beton :)Poza de la starea civilaNu toata, ci doar partial s-a consumat nunta pe blog. Este vorba de Anca Alexandrescu, consiliera lui Adrian Nastase, care ieri a primit cel mai frumos martisor: o verigheta. Asa cum a promis,Anca a postat cateva fotografii ieri in pauza dintre casatoria civila si cea religioasa. Casa de piatra!

PS Din poza am inteles ca Radu Tudor a fost nas. El este coleg in paginile ziarului Jurnalul National cu seful Ancai. Interesant. Apropos, bloggerita noastra si-a pastra numele dar l-a adaugat si pe al sotului: Dita.

5 Răspunsuri

  1. Multumesc mult Tiberiu. Si da, Radu Tudor si Irina Zidaru sunt nasii nostri. Dar nu pentru ca Radu este coleg cu seful meu la Jurnalul National. Ci pentru ca ne leaga o prietenie veche si frumoasa de vreo 15 ani!

  2. Anca: Eu vin la botez neinvitat :) . Cu placere. Ma bucur esti legata de o asemenea prietenie frumoasa. Nu a vrut sa sune a atac. A fost doar o constatare. PS Mie poti sa-mi spui pentru ca ramane intre noi :) : acel “sper” foarte curand sa vina la boteze amicele tale inseamna ca esti insarcinata? Eu as spune ca da, dar nu vreau sa dau vestea fara aprobare :) . Am glumit: nu-mi raspunde. Vorba Mihaelei Radulescu: asta nu se spune, ci se vede.

  3. Dar nici nu am interpretat ceea ce ai scris ca pe un atac. Din pacate nu sunt insarcinata inca. Dar sper ca se va intampla curand.

  4. Anca: eu iti doesc ca la anul pe vremea asta sa vedem poze cu bebelusul sau bebelusii :) . Frumoasa rochia de mireasa, nu mai spun de cine o poarta ca se vede cu ochiul liber.

  5. Iti multumesc mult.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

