RoBloFest mai face un pas

S-a incheiat o etapa de calificare la RoBlogFest si sunt niste omuleti selecati acolo de juriu. Nu m-am uitat prea atent. N-am inteles oricum nimic, dar probabil am sa ma lamuresc la final cand voi vedea castigatori. Le urez felicitari celor care au intrat in urmatoarea etapa si succes. PS Poate am fost selectionat si eu pe la vreo categorie, dar nu stiu. Ma anuntati voi cand am sa castig concursul (gluma!) la partea jurizata pentru ca la cea de popularitate v-am spus sa nu ma votati si cred ca asa ati si facut. Am verificat acum: intr-adevar nu apar la ncio categorie populara. Merci. Apropos, eu stiu ca sunt bun pentru ca mi-o spun cei care-m citesc blogul. Asa ca sunt ca si premiant🙂 , ceea ce ii obliga pe organizatori sa ma invite la petrecere. Premiile vor fi anuntate pe 13 martie, iar pe 14 vom vedea dansul si felicitarile din plic.

UPDATE: Am verificat si daca-am vazut bine inseamna ca sunt si eu printre cei 37  dintre candidati la premiu pentru „Cel mai bun blog despre media/advertising„. Sincer? Cred ca sunt cel mai bun la categoria asta :)  (media ca advertising n-am produs decat in cantitati uitate si de mne). In mod normal, membri juriului ar trebui sa-l ejecteze din prima pe Ciutacu din categorie pentru ca el habar n-are si nici nu a scris despre media, ci despre amicii lui gen Orban. Singurii duri de acolo sunt Comanescu si Tolontan, chiar daca mai sunt cativa candidati buni in zona. Dar toti acestia n-au sanse reale in fata mea. Oricum voi pierde concursul din trei motive serioase: nu am pile la juriu, ceea ce este grav, m-am certat cu Dragos, ceea ce este si mai grav pentru ca votul lui face 40%, iar cei trei pomeniti au totusi o notorietate si o influenta pe care nu le-o poate contesta nimeni. Propun o afacere: Tolo sa castige la sport iar eu la media, apoi vedem :)) . Asa ar fi normal, dupa mine, chiar daca nu este frumos sa le lauzi. „Numai prostii nu o fac”, spunea Tutea si eu l-am crezut. Haideti ca m-am amuzat iar pe seama unor scenarii sf. Va castiga cine trebuie si gata🙂 . Nu ma intrebati iar cine trebuie. Va spun doar cine inca un castigator 100%: Lorena Lupu. Am citit-o doar o data si nu m-a dat pe spate, ci mi s-a parut figuranta si atat. Poate fi o impresie gresita. Dar stiu (nu spun ce si de unde) ca este in carti si nu doar pentru ca este scriitoare (hmmm…nici ce a scris nu m-a impresionat, dar asa este cand judeci de pe margine). In carti pentru a fi premiata. Sa-i fie de bine. Ii dau eu vestea sa nu aiba emotii. PPS Mi-am amintit: la politica il vad pe Sutu castigator. Mama Omida e mic copil pe langa mine.

3 Răspunsuri

  1. sutu nu va fi cistigator la politica. :))
    argumentul e simplu: e in juriu!

    dar ma poti vota la celelalte categorii …
    http://roblogfest.ro/competition/a714f6e12f2d3574ea677158d952fa4c/

  2. Sutu: am uitat ca esti in juriu :)) . Ok. Ma duc la vot. De fapt te-am votat deja. Acum imi dau seama ca de fapt cunosc pe cineva din juriu :)) . Deci pune-mi un premiu deoparte: la rece🙂 . Eu ma multumesc si cu petrecerea pentru ca am deja confirmari ca sunt bun. Scrie la status si printre comentarii🙂 .

  3. Felicitari, m-am uitat si eu aseara pe rezultate. M-am bucurat, am vazut si albastrul de Voronet din photoblog. Am scris azi despre acest blog la greenfield.weblog.ro, pentruca din cand in cand mi se pare normal sa scriem despre ceea ce merita scris.

Lasă un răspuns

