OTV filmeaza fantome in direct

Asta-i batrana care a dormit cu o fantoma care sforaia. Vedeti sondajul :) si anuntul tampitel.00.00. Chiar acum la OTV se anunta o transmisiune in direct de mare exceptie: o fantoma care bantuie o casa de naiba stie unde. Pana sa intre insa fantoma Catalina in rol…au bagat astia publicitate: 10 minute. Cuminte, monstrul invizibil a asteptat. Va anunt daca o vad si eu. Sper sa nu fie Elodia…aia pe care o are Vadim: o catelusa. UPDATE In timp ce Dan Diaconescu anunta pe ecran ca „Dintr-un moment in altul urmeaza sa apara fantoma in direct”, carul de emisie s-a dus naibii. S-a pierdut legatura prin satelit. Sigur ca a intervenit fantoma. Ups! Fantoma este din Bacau- orasul meu natal (in schimb moarta-vie ar fi in satul Adriesesti), iar acum se face slujba de alungare a ei. In reluare, of course Il vad si pe cel care m-a cununat: preotul paroh Tomozei. Revin imediat dupa ce vad fantoma daca nu cumva moare de frica lui DD, care se plange ca a pierdut legatura si telefonic cu cei cinci colegi. Mare mister🙂 . Am uitat sa va spun: nu o sa apara nimeni. Singurele fantome sunt Dan Diaconescu si invitatii sai. O babuta povestea foarte afectata ca a dormit langa o fantoma care sforaia, iar alti doi invitati m-au dat pe spate. O fata data disparuta si tata ei.”Din punct de vedere legal, fata mea este si acum rapita. Exista o retea de trafic de copii”, a spus tatuca necajit, care a aflat de ce a fugit fata sa:”pentru ca m-a batut tata”. Marea-i gradina lui Dumnezeu si multi ciudati o colinda. ULTIM UPDATE: 02.37. M-am pregatit sa o intind la culcare si inainte de a inchide tembelizorul m-am uitat la OTV. Acelasi anunt si nicio fantoma. Exact ce am spus.UPDATE de a doua zi: OTV a continuat subiectul si eu la fel, asadar aveti acum video si news.

20 Răspunsuri

  1. Wow..:)eu cred in fantome..:):D Mame`i mele i sa intamplat..cand avea fratele meu 1 an:D A bantuit`o bunicasa…:-SS si fratele meu o vedea ca copii mici se spun ca sunt ingeri…Vroia sa`i faca rau…si…sa dus la baie cu fratele meu..cand sa intors era becul retezat.S-a dus la o vecina..si a doua zi ..a chemat Parintele si a fkt exorcizare:D

  2. Cum pot sa revad emisiunea?:-??Imi puteti spune si mie va rog?:D

  3. mda, e si asta o chestie, au nu

  4. cred ca becul, era chinezesc ca numai becurile de productie china se manifesta asa dupa un timp.

  5. dar unde-i satul asta Adriesesti? ca si eu sunt din bacau si nu am auzit in viata mea de el. se pare ca fantomele astea ratacesc prin sate uitate de lume. of chiar ca ”mare-i gradina lui Dumnezeu” cate vezi si nu crezi,si cate si mai cate crezi. stai sa vezi cum apare in curand o ultima stire de senzatie cu scris mare ” COVORUL ZBURATOR ESTE REAL ! ” Si cand stai sa vezi despre ce este vorba afli cu stupoare ca de fapt o babuta a aruncat un covor de la etajul 10 si acesta a fost luat de vant. cam asta se intampla la OTV( Oribil tv) . cine are simtul umorului sa se uite,ca tare-s frumoase ”filmele” cu prosti.

  6. da,interesant. pai…nu stiu c sa zic si mie mi s-au intamplat multe chestii ” ciudate” -mi s-a trantit o usa noaptea,mi s-au spart pahare,poate k exista.

  7. cei de la OTV ar trebui sa te plateasca de fiecare data cand scrii despre ei😀

  8. Anaphilell: in comuna hemeiusi dupa cate imi amintesc.

    Pentru cei care au trait astfel de fenomene: si eu, si eu! Sfoaraia cineva langa mine intr-o noapte si cand m-am trezit am vazut fantoma in oglinda: eram eu. Vai! Ce soc🙂 .

  9. cum sa scrii ca trebuie sa apara fantoma …….. ROMANIA!………..

  10. chestiile astea chiar exista, cine nu crede in ele nu crede in Dumnezeu .

  11. Nu va mai uitati la OTV…e o prostie totala

  12. sal………….

  13. lasati aceste prostii la o parte ca acum 2 ani au fost la acasa la povestiri adevarate o emisiune cu fantome si pana la urma sa descoperit ca era o persoana in spatele acestei povesti

  14. Fantome in direct la OTV. Ultima gaselnita. S-a terminat cumva serialul Elodia si eu nu am aflat inca ?😛🙂

  15. o exista fantome, dar dupa OTV nu te poti lua =))
    Daca vreiti sa vedeti fantome… numai la OTV sa nu le cautati.

  16. h3y..ganditzi logic…dak ar exista ji nu exista aceasta fantoma catalina …ganditziva k ar sta doar in casa aia…NU AR VENI LA OTV IN DIRECT JI NICI NU VORBESTE LA TELEFON…TERMINATZIVA ASTIA D LA OTV..STIU K VRETZI SA VA DATZI IN SPECTACOL…DA NU CHIAR ASA

  17. JI AU JI DAT K E O PROSTIE…ADIK FARSA UNUI COPIL(NEPOTUL) DE 14 ANI;))

  18. hi messter i m imane i 11 years old pleas your photos i weel spiken to you

  19. eu cred pt ca eram in parcu din centru si citeam cu ana matis angela si cu mn o care despre fantome odata deodata eu ma uit la o barana si dupa cinci minue dupa ce am terminat de citit o poveste am vazu o femeie neara total cum ii fluturau hainele si statea cu mainile incrucisate cand le-am araat fetelor nu a mai fost acolo dar in ziua acea am tras o sperietura !!

Lasă un răspuns

