Mazare: „ne pupam sau ne vad astia?”

Andreea si Mazare in fata la interDupa conferinta de presa de la Inter, eu si Radu Mazare discutam in drum spre masina lui care-i mai bandit dintre noi: eu ca-l intreb sau el ca ma minte. Dupa noi, o frumusete de ziarista…care topaia ca o balerina. Era Andreea Liptak de la Pro tv, care astazi a venit la conferinta imbracata cu o camasa galbena superba. Ne-a ajuns si i-a cerut lui Mazare 20 de secunde, iar el a si profitat de acest timp lung 🙂 : „Ne pupam sau ne vad astia?” Astia fiind doar eu care am si scos telefonul dar au apucat sa se tuce pana l-am declansat. A fost rapid Mazare: doua pupaturi in doar o secunda. Si nici nu stiu daca ea a apucat sa spuna „da”. Andreea s-a intors cu spatele si mi-a cerut pudica sa nu fac poze, iar el a ras. Eu va dau ce-am prins din fuga calului. Nu ma intrebati ce-au vorbit ca m-am carat.

Lasă un răspuns

