Cea mai sexy prezentatoare de stiri

Dalia…imediat dupa stiri :)Va propun un mic concurs fara premii, ci doar cu diplome: Cea mai sexy prezentatoare tv. Eu nu prea le mai vad la televizor pe alea sexy, dar au mai ramas cateva. Am sa fac eu prima propunere. Imi place Dalia Octavia Pusca si nu stiu daca sa o incradrez la categoria sexy pentru ca sunt insurat, dar mie imi este tare simpatica. Din pacate, ea prezinta doar stirile de noapte si… mai nasol: are iubit :P . Altcineva nu-mi vine in minte. Nu-mi spuneti de Simona Patruleasa. Este extrem de frumoasa “pe viu”(am vazut-o in costum de baie si-am stat de vorba cu ea la distanta de 30 cm de sanii ei siliconati. sic! ) si mai putin la tv, da’ nu mi se pare sexy. Daca o preferati …n-am nimic impotriva. Votul vostru conteaza! Nu asa spun politicienii? Eu ma mai gandesc. Inca pot manipula linistit :P . Glumesc. La mine nu curge malai. Hai, bagati propuneri! PS Parca era o tipa draguta si la TVR, dar nu mai tin minte cum o cheama sa ma taiati cu sapa. UPDATE: Incep sa fac lista si cu propunerile voastre, dar postez poze doar unde gasesc. PS Nu-mi mai dati pe mess ca-n cazul exceptional Liana Patras :) . Pana acum Realitatea conduce topul prezentatoarelor sexy.

1. Dalia Octavia Pusca

2. Letitia Zaharia Letitia 3. Maria Coman Maria Coman4. Melania Medeleanu melania

5. Liana Patras Liana 6. Monica Dascalu Monica Dascalu

33 Răspunsuri

  1. Mai manca-ti-as…cred ca Maria Coman (Antena 3) e cea mai buna.

  2. 1. Letitia Zaharia (Realitatea TV)…

  3. ma simt flatata…:)

  4. Melania Medeleanu! Nu-i asa ca-i superba?

  5. Mie imi plac mai multe.Imi pare rau ca nu sunt o telespectatoare serioasa si nu le cunosc pe prezentatoare,dar imi plac fetele de la Realitatea:Delia,Letitia,Liana,Melania(le-am trecut in ordine alfabetica),imi place Alina de la Telematinal (TVR),dar nu stiu unde a disparut Telematinalul,imi place si prezentatoarea de stiri,Lavinia Adam(TVR,dimineata),mai sunt cele de la PRO TV si nu mai stiu.

  6. o propun pe Monica Dascalu (Pro TV)

  7. Mie-mi place Oana Mareş care, spre deosebire de Dalia Octavia… cum o mai cheamă pe tanti aia, nu e căsătorită.
    Dintre cele şase prezentate de sus, îmi place Monica Dascălu.

  8. Nici Dalia nu este casatorita :) .

  9. Nora Dinca e o propunere interesanta.
    http://realitatea.net/echipa_98_Nora-DINCA.html?echipa=98

    P.S. Ma bag anonim ca sa nu ma bata Fumuru ;) sotul ei…
    P.S.2. Stiai ca a fost colega de facultate/grupa la actorie cu Laura Stoica (Dumnezeu sa o odihneasca) si bune prietene?

  10. A, da, „are iubit”. Îmi cer scuze. :(

  11. mie imi place de dascalu mult.e suuuper draguta.cine n-ar vrea-o?
    va invit si p la mine :D

  12. Imi plac fetele cu ochi frumosi. Asadar: Lavinia Adam, TVR, frumusica foc, dezinvolta si zambareata si Monica Dascalu, Pro TV, aceiasi ochi frumosi, enigmatica… Nora Dinca e casatorita si grasa, sorry.

    • cum dracu poti sa spui ca Nora Dinca e grasa ? :D :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) iar faza cu e casatorita, nu prea conteaza, caci ai se cere sa spui daca e sexy, nu daca vrei sa te casatoresti cu ea.:D :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  13. Dalia se stie ;)

  14. multumesc, domnilor :) cu respect

  15. Sunt de acord ! Dalia Octavia Pusca e cea mai tare ! Are un “je ne sais quoi” aparte !

  16. Mai, dupa mine, prezentatoarele cele mai faine sunt:
    1. Magda Palimariu (Vremea, ProTV) – eu cred ca ea e cea mai frumoasa si are ce arata cam tot timpul.
    2. Melania Medeleanu – da, e frumoasa, da, se imbraca de multe ori foarte sexy, are sex-appeal.
    3. Gabriela Vranceanu-Firea – parerea mea e ca, desi casatorita, Gabriela este una dintre cele mai sexy aparitii la TV ever! Si se imbraca si foarte bine!
    4. Lavinia Adam – da, si ea face parte din acest top, desi nu ma uit foarte des la TVR
    5. Cristina Dochianu – de ce nu? si ea e o aparitie frumoasa la Stirile Sportive de la Antena1.

    Si urmeaza si altele, ordinea chiar nu mai prea conteaza: Crina Abrudan, Simona Patruleasa, Liana Patras, Alina Maria Turcu (National TV, Vremea)
    Astept cu interes parerile voastre in continuare.

  17. Ai mare dreptate,e cea mai frumoasa! Fericit cel ce-i e alaturi! SUPERBA FIINTA!

  18. Votez in primul rand cu Lavinia Adam.

  19. Cea mai tare prezentatoare, in opinia mea, este Andreea Moraru, care prezinta stirile dupa miezul noptii, la Realitatea TV! Clar! Check it out :D

    http://www.realitatea.net/foto_307347_andreea-moraru_209092.html

  20. PROFESIONISTE
    1. andreea esca
    2.melania medeleanu
    3.alessandra stoicescu
    CELE MAI SEXY
    1. simona patruleasa
    2. corina caragea
    CELE MAI FRUMOASE
    1.monica dascalu
    2. oana andoni
    3.laura teodoru(cred)- realitatea tv
    4. eda marcus
    CELE CARE TREC DE STICLA CEL MAI BINE
    1. raluca arvat- protv
    2.anca rusu- gsp
    3.dorina novac-telesport
    CELE MAI BALBAITE
    1.lucian mandruta(opsss, asta e macho, da’ il trecem ca le comite des!!!!!!!!)
    2.alexandra tudor-telesport
    3. raluca lazarut -antena 3
    4. si monica dascalu(da e prea frumoasa si parca e mai ok)
    5. iulia vantur
    CELE MAI URATE
    1.crina abrudan
    2.oana mares-gsp
    3….una plumb tot de la gsp
    4.violeta romanesc – realitatea
    5.laura chiriac-realitatea
    …..CE ZICETI, N-AM FOST OBIECTIV???? ASTEPT PARERI
    P.S. un fin observator al gagicilor din piata mass-media

  21. anca rusu de la gsp e naspa ,slabanoaga,prefacuta

  22. De departe Melania Medeleanu e cea mai draguta dintre toate! :-)
    I-am dedicat chiar si o postare pe blogul meu!

    http://tivadar-emanuel.blogspot.com/2009/08/cea-mai-draguta-prezentatoare-de-la.html

  23. ba… cea mai tare dupa mine e Nora Dinca….de la realitatea…. nu intra in topul tau… dar eu zic ce e cea mai buna femeie pe care am vazut-o vre-odata….si ce as fute-o…..Auuuuuuuuuuuuuuuuuu

  24. ai putea sa stergi mesajele obscene.

  25. Cea mai drăguţă din toate punctele de vedere este Liana Patraş-Alexandru.Este o fire blândă şi milostivă,calităţi care contează mai mult decât aspectul fizic,dar cu care Liana se bucura în egală măsură ca şi cu aspectul moral al său.Să fii sănătoasă Liana.

  26. LIANA E CEA MAI DRĂGUŢĂ…

  27. Cele 6 prezentate sunt si uratele si lipsite de notorietate , din pacate. Topul ar trebui sa arate astfel : 1. SIMONA PATRULEASA , 2. LAURA TEODORU [Realitatea] , 3.OANA ANDONI , 4.IULIA VANTUR , 5. CORINA CARAGEA.

  28. Liana Patras e cea mai sexy din punctul meu de vedere , are o voce calda , suflet bun , ochi seducatori , fund bombat , constitutie foarte sexy ! ;)

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

