Antena 3 a inceput campania

Cristoiu “latra” la masina Elenei Basescu.Sinteza zilei se dezlantuie in campanie electorala. Invitati..cam aceeasi tragatori de elita la zid+Mihai Morar (nu inteleg de ce s-a bagat in troaca, chiar daca are o emisiune acolo). Subiectul: parvenitii. Cine sunt aia? Evident ca neamul lui Basescu si tot ce tine de PD-L. Aduceti lamaie si niste apa plata. Gretosi lingai (fara Mihai). NOTA: La aceeasi ora, Realitatea tv prezenta raportul PD-L. Deci alta campanie, doar ca invers, chit ca Rober Turcescu a anuntat ca toate partidele vor trece la raport prin studio.

Un răspuns

  1. M-ai fãcut curios si am vrut sã vãd înregistrarea (cã de la antene iau numai Divertisul si fotbalul).
    Cu stoicism, am rezistat cca 15 min, pânã unde Gâdea zicea „… hai sã fim putin intelectuali si sã dãm niste cifre” (aprox) si n-am mai rezistat!
    Am 40 de ani de comunism în creier dar n-am putut mai mult.
    Cine înfiereazã si din bârlogul cui (cã’n lumea asta strâmb fãcutã / kkatii sunt fãcuti sã …)!!!
    Pãcat de junele Morar cã se prostitueazã în meserie … dar unde a mers mia, merge si suta.

Lasă un răspuns

