Am vazut fluturi cu sani

Atentie la scari!Fluturoaice :)Fluturasi 1Inainte de a ajunge la prapastia de la metrou, ma refer la scarile rulante de la Universitate care sunt stricate si-asa vor ramane o vreme, am avut fericirea sa vad fluturi…cu sani. N-am stiut ca exista pana ieri, dar inveti in fiecare zi cate o prostie. Va dau doar pozele. Nu-i asa ca-s frumosi fluturii? Ma refer in general…nu la aceste domnisoare inaripate.

3 Răspunsuri

  1. Hai ca m-ai facut sa rad …auzi, fluturi cu sani…
    La o astfel de descriere chiar ca nu m-as fi gandit🙂
    Si da, fluturii sunt frumosi…

  2. Teo: Nici eu nu m-am gandit la asta cand am facut pozele, dar asa mi-a venit sa le spun… si-am ras si eu🙂 dupa ce am dat titlul asta traznit.

  3. ce par roz are baba aia din poza a doua :))))))))))

Lasă un răspuns

