Vadim e genial!

Vadim a citit Tricolorul a OTVOrice emisiunea a lui Vadim este o portie de sanatate curata: razi in hohote. N-am apucat sa inregistrez decat o mica faza de la OTV, dar este senzational si… bineinteles la Dan Diaconescu in Direct. „America este pe marginea prapastiei, iar Romania cu un pas inainte ei”, a fost doar o picatura din oceanul de intelepciuni rostite de seful Romaniei Mari, care s-a plans ca este spionat la birou de sepepisti. La un moment dat, Vadim a intrat in calduri, nu din alte motive… ci de obseala. „Lucrez mult. Am fost si-am lucrat la Senat, apoi am scris (la) revista Romania Maria, dupa care m-am dus sa lucrez la ziarul Tricolorul…sau sa-l supraveghez. Dati drumul la aer ca altfel ma dezbrac”, a amenintat tribunul. Omul a spus o groaza de chestii amuzante, dar sincer nu mi le amintesc. Vorbele sale sunt ca bancurile. Nu poti sa le tii minte pe toate. A mai spus ca Basescu a adormit cinci minute in timp ce vorbea cu el si Ilascu. „Ii urez sanatate la modul cel mai serios.Bine ca nu grohaia prin somn sau fluera. S-a trezit si s-a mentinut asa doar ciupindu-se de fata”, a mai dezvaluit tribunache. PS La un moment dat Vadm a sarit ca ars: „Doua milioane de dolari este averea lui Funar! Pardon…”. Dorea sa spuna despre altcineva, dar stiti cum e cu gura pacatosului. Daca-mi amintesc…mai bag🙂 . Intre timp, Ogica sangera pe holul garsonierei asteptand sa intre in diect sa povesteasca metoda prin care a fost caftit de o femeie. Vezi stirea urmatoare🙂 . Mor de ras. Vadim nu se opreste!!!

Un răspuns

  1. Pana sa piarda Cosmos TV-ul aveam zilnic portia de ras🙂

Lasă un răspuns

