Fura Nastase statul prin Camera Deputatilor?

Blogul lui NastaseO sursa credibila m-a asigurat ca stirea mea despre Manuela lui Adrian Nastase conduce catre un furt grosolan al statului prin Camera Deputatilor. Pe scurt, Adrian Nastase are un blog administrat de Manuela. Ei si? Si Manuela lucreaza la biroul parlamentarului Adrian Nastase de la Camera Deputatilor. Deci este platita pentru diverse activitati la cabinet. Nu stiu daca este remunerata separat de Nastase pentru activitatea de pe blog sau intra tot la leafa. Daca nu…inseamna ca noi platim o doamna sa se ocupe de un hobby al deputatului PSD. Daca intra in atributiile de serviciu sa-i administreze pagina personala (cu link direct de pe camera deputatilor) inseamna ca trebuie sa trecem in nomenclatorul de meserii o noua ocupatie: administrator de blog. Sunt cam obosit, asa ca poate ati ametit citind acest post, dar nu-mi cereti momentan mai mult. Ati inteles sper ca un angajat este folosit in timpul programului pentru pasiunea lui Nastase, iar leafa pentru administrarea blogului personal o platim noi. Ce frumos este sa fii parlamentar! Vreau si eu🙂 . Nota: Se intelege astfel ca platim aiurea un salariu, iar in felul asta statul este furat intr-un mod grosolan? Astept raspuns oficial de la bloggerul Adrian Nastase. Apropos, Ion Iliescu procedeaza la fel pentru administrarea blogului sau. Deci avem doua cazuri in care functionarii publici sunt fortati sa incalce legea in favoarea alesilor. Cei doi angajati nu au voie sa se ocupe de altceva in afara de ce este in fisa postului. Si nu prea cred ca este trecuta acolo aceasta ocupatie.

9 Răspunsuri

  1. Sursa credibilia a uitat sa iti spuna ca Manuela lucreaza de foarte multi ani cu Nastase, iar prostia asta ca ea e platita din bani publici ca sa administreze un blog numai un fraier sau un rau intentionat o musca. Hai sa fim seriosi si sa terminam cu manipularile astea de doi lei. Cat priveste blogul, din ce stiu eu e o ocupatie mai noua a lui Nastase. Iar daca Manuela in timpul ei liber ii da o mana de ajutor lui Nastase in administrarea blogului, bravo ei. Sau daca tie nu-ti place Nastase nu are voie nimeni sa lucreze cu el?
    Asa ca daca cumva nu dormeai noaptea de grija noastra ca platim din bani publici salariul Manuelei…relax…e doar o alta tema politica de atac. Una ratata de altfel.
    Si inca ceva…in headerul blogului tau scrie „Cu ochii pe putere.” Sa inteleg ca Nastase e la putere de te …doare pe tine grija de blogul lui Nastase? Ca de banii mei publici sa nu te doara…ca nu e cazul.

  2. Dani: Pe voi asa urat va invata la psd sa vorbiti? Manuela poate fi cat de veche colaboratoare vrei tu (vezi ca are in jur de 40 de ani, asa ca nu spune veche pentru ca o imbatranesti si nu se face), doar ca daca este functionar public nu are voie sa se ocupe de pasiunile personale ale sefului ei. Vezi si tu orele la care sunt aprobate comentariile. Era in timpul serviciului. Apropos, n-am nimic cu Nastase si nici cu PSD, ci doar cu aia care fura. Pot fi de la oricare partdi. Eu nu sunt inscris nicaieri si nu sustin pe nimeni. Placerea mea este sa le-o trag. Mda, asa-s barbatii…ce vrei🙂 . Si relax ca nu sta bine nimanui cand este nervos.

  3. Iliescu, din cate stiu, are niste baieti de la sediul PSD care se ocupa de blog. Dar faza cu Nastase e interesanta🙂

  4. Caut loc de munca in meseria de blogger. 🙂

  5. he he he .. bravo coane🙂

    ai incercat sa pui treaba asta la Bombo pe blog? nu de altceva, da nu l-am vazut pe Bombo comentand pe la altii, ca deh, ie ocupat omu.

    p.s. pariu ca te cenzureaza daca incerci?😀

  6. Prietene, eu te cred !…desi sunt fan, Iliescu !

    -sunt multe mesaje pe blogul cu „acord intelectual”,care care te fac sa razi in hohote.

    -modul jalnic&slugarnic prin care oameni de bine, dar mai ales cei ne-pesedisti care il „spala pe picioare” pe Autorul Necunoscut alias A.N. este jenant.

    -in emisiunea cu Dragotescu la Realitatea, omul deneaului a fost muci !…..iar prietenii an-eului pe blog ii spun ca a fost magnific, stelar, super cool si alte alea.
    -e clar ca gadjiul, isi pune sclavii sa munceasca pt. imaginea lui.Problema este ca o face iar pe banii mei si ai tai si ai celor ca noi.

  7. Dracu: nu, n-am incercat. Au vazut deja, dar degeaba.

    Krudus: Adevarat. Nici eu nu puteam spune mai bine. Serios.

  8. Tiberiu: pt cultura ta generala exista o echipa care se ocupa de blogul lui AN…daca ia citi blogul ai vedea ca sunt unele posturi semnate cu „Echipa…”…deci nu te mai stradui sa ne convingi ca d-soara / d-na Manuela de 30, 40 sau 100 de ani e cea care aproba si dezaproba totul. Tonul postului tau e amuzant…”furt grosolan”…come on pana si tu realizezi ce prostie ai spus…cat despre relaxat, nu stiu care din noi tre sa se relaxeze mai mult, eu unul nu dorm din cauza gagicilor, tu vad ca nu dormi din cauza furtului grosolan a lui nastase :)))

    dracu: vedeate-as fata in fata cu nastase vorbindu-i pe tonul asta….ca dupa tastaura multi au gura mare si cand sunt fata in fata nu sunt in stare sa articuleze trei fraze.

    krudus: daca tu esti fan Iliescu, eu sunt fan Mao Tze. Daca imi spuneai ca nu-ti place nastase pt ca nu se pupa in bot cu iliescu, te credeam. Intamplator am vazut emisiunea de la realitatea si ori te-ai uitat la alta emisiune, ori te-ai uitat degeaba. Omul chiar a fost f bun. Ca nu-ti convine tie asta e alta problema

    Culmea e ca nici macar nu sunt fan nastase si nici macar nu l-am votat vreodata….dar am si eu curiozitatile mele, de ce totusi dupa 3 ani de guvernare portocalie, in care nu s-a furat cu sacosa cum fura psd ci cu camionul….noi gasim de cuvinta sa ne luam tot de psd. Sau poate va doriti un cuplu de vis in fruntea tarii : zeus, alias mesia impreuna cu Nuti, spaima constitutii.

  9. Dani: invata limba gramatica dupa care tine cont si de ironie. „Furt grosolan” a fost una. Apoi nici n-am spus ca ea aproba sau dezaproba totul.

Lasă un răspuns

