Demisii la revista Unica

Promo pe martie a revistei UnicaDe cateva luni se intampla ceva la Unica, revista din trustul elvetian Ringier. Peste cinci persoane si-au dat demisia, iar azi am auzit ca lista demisionarilor va fi completata. M-am ingrozit cand am auzit ca ditamai revista este realizata din sapte oameni si aia retribuiti nesastifactor. In total sunt 13 dar nu scriu toti din echipa. Se prefera insa angajatii noi-nouti care sunt incepatori si nu cer mult. Cam ca peste tot. Eventual ceva de proba…cam cateva luni, apoi „pa si n-am cuvinte in DEX”. Mesaj catre Michael Ringier: fa ceva cu trustul tau ca treaba se impute. NOTA: Cand voi avea detalii…veti fi cei dintai anuntati. UPDATE: MI-a mai venit o informatie micuta. Din echipa prezentata pe site de Unica lipseste un redactor, iar alt membru a Echipa fragmentatatrecut pe colaborare, de aceea nici nu-i voi mentiona numele. Oricum eu nu le cunosc pe doamnele si domnisoarele de acolo, dar am oarece retineri sa fac un rau cat de mic. Va dau doar imaginea redactorului care a fost lasat in trupa cu toate ca si-a dat demisia. UPDATE II: Maria a fost scoasa din caseta de redactorul sef adjunct, care si-a dat o palma peste frunte in dimineata asta pentru ca a uita sa o faca inainte de a vedea eu😛 . Putina agitatie pe acolo. Altceva nimic nou. Astept insa reactii si dezvaluri de la cei care au fost si nu au ramas pe colaborare, asa cum s-a intamplat cu cateva persoane care au demisionat dar lucreaza in continuare din poziti mentionata.

2 Răspunsuri

  1. asa e peste tot, se prefera angajati nouti, slabuti si care nu cer mult…

  2. Aha, asta esplica multe.

Lasă un răspuns

