Omul lunii la Ringier

Dupa o batalie pe viata si pe moarte cu timpul (un an si 26 de zile), ieri am reusit sa ajung la Evenimentul zilei si sa-mi iau cartea de munca, ocazie cu care am observat ca trustul Ringier isi premiaza angajatii. Nu in fiecare zi, ci lunar. In ultimele doua luni nu au fost rasplatiti jurnalistii ci alti angajati din schema. Pacat ca n-am apucat sa trag o poza sa se vada frumos panoul pe care sunt atarnate pozele cu cei mai harnici si sacosele pe care le primesc in dar (stie cineva ce o fi acolo?). O metoda buna de a maguli si stimula salariatii. In compensarea ca n-a apucat sa fac poza…am primit o veste buna: am fan-club al blogului la Evz, ceea ce nu poate decat sa ma faca fericit. Bineinteles ca ma citesc doar cei inteligenti🙂 . Ceilalti nu exista. PS Sper ca nu ati crezut ca eu sunt omul lunii la Ringier? Eu sunt Omul Anului la ei… insa la rubrica „asa nu”. Rasfoiti putin blogul meu si veti vedea de ce😛 . Asa as putea fi la mai multe gazete🙂 pe care le-am….

Lasă un răspuns

