Nastase isi face blogul cu…Manuela

Bre, nu va ganditi la prostii. Adrian Nastase este ajutat de Manuela in administrarea blogului sau cu 850.000 de accesari. Am aflat de la un preten😛 ca ese in staff-ul lui Nastase de ceva vreme, dar mai multe… nimic, adica nimeni nu vrea sa spuna. Asadar haideti sa aflam cine-i Manuela. Dau o bere🙂,  hai doua.

14 Răspunsuri

  1. cica lucreaza la biroul lui parlamentar🙂

  2. Doar doua beri? Pentru asemenea informatie? Insuficient…::))

  3. stiu, dar nu spun:)

  4. Mihnea: deci o angajat a Biroului Parlamentar lucreaza pentru blogul personal al lui Adrian Nastase? Foarte interesant🙂 .

    Teo: Pentru tine ma caut de o sticla de vin🙂 sau mai multe beri.

  5. Aia cu sticla de vin mai merge🙂

  6. asa se aude prin surse, na..🙂

  7. Teo: pai spune-mi…si bem vinul🙂

  8. […] Posted on februarie 26, 2008 by Tiberiu Lovin O sursa credibila m-a asigurat ca stirea mea despre Manuela lui Adrian Nastase conduce catre un furt grosolan al statului prin Camera […]

  9. Manuela e colaboaratoare veche a lui Nastase si nu este angajata sa adminsitreze blogul…asa cum incearca unii sa insinueze. Stirile astea cu mi-a zis un prieten…. sunt de Cancan eventual.

  10. Pentru corecta informare, Manuela lucreaza in echipa noastra de vreo 8 ani, nu este angajata a Parlamentului si printre altele, se ocupa si de administrarea blogului impreuna cu Darius-Jeg.

  11. Anca: Multumesc pentru precizare. Poti sa-mi spui ce inseamna echipa asta? Este platita de cine? Sursele mele spun ca Manuela este de la CD. S-or insela, dar atunci unde sa o incadrez?

  12. Sursele tale stiu probabil ca Manuela isi desfasoara activitate la biroul domnului Nastase din Palatul Parlamentului. Ca si mine. Asta nu inseamna ca suntem angajate ale Camerei deputatilor. Am fost in perioada in care dl Nastase era presedintele Camerei deputatilor. Eu, asa cum am spus in mai multe randuri, nu sunt platita. Iar Manuela nu este platita din bani publici.

  13. Anca: Deci AN foloseste abuziv biroul de la Palatul Parlamentului pentru a introduce personal strain? Este extrem de grav !!! Sunt doar glumite🙂 . Chiar daca era asa cum am fost informat nu se intampla o nenorocire. Doar ca s-au aprins spiritele. Lumea este prea serioasa.

    Eu iti urez mai degraba Casa de Piatra🙂 . Abia astept sa vad pozele pe blog…de la nunta, of course.

  14. Ok! Eu am vrut doar sa fiu „prompta”. Ma bucur totusi ca inca avem umor…Multumesc mult pentru urari si voi pune cu siguranta multe poze de la nunta. Week-end placut!

Lasă un răspuns

