Un Oscar trist

Poate mi se pare mie, dar anul acesta am impresia ca festivitatea decernarii premiilor Oscar va fi una trista. Evenimentul se va desfasura maine noapte pentru cei care au uitat de el din momentul in care filmul lui Mungiu a fost exclus din competitie. Poate de asta mi se pare trist.

Un răspuns

  1. Si mie imi pare rau ca 4,3,2 a fost scos din competitie.dar imi pare si mai bine ca cinematografia romaneasca prin noul val de regizori a devenit cunoscuta in intreaga lume .Mai sunt si numeroasele premii castigate la diferite festivaluri,bineinteles culminand cu Palme d`Or.
    Mi-am dorit sa vad filmul 4,3,2 la cinematograf,dar la noi nu exista asa ceva si nici caravana n-a venit.Parca am citit ca din martie va fi difuzat pe HBO.

Lasă un răspuns

