Fata pentru care s-a sinucis fiul senatorului PRM

Xenia si MarianAm ajuns pe pagina de pe hi5 a lui Marian Iorga, fiul senatorului PRM, dupa ce-am vazut link la Nandos. De acolo la mesajele lasate de amicii celui care s-a sinucis, apoi la pozele sale, unde am gasit-o si pe domnisoara pentru care tanarul si-a luat viata. Xenia nu are evident nicio vina ca el a decis sa se sinucida. M-am gandit doar sa va dau un portret cu cei doi. Faceau un cuplu reusit.

12 Răspunsuri

  1. şi tu tibi? şi tu tibi?

  2. ai intrat la el pe hi5. multă lume a trecut azi pe acolo.😉

  3. Sper sa nu ma umpleti de … respect :)) dar fata asta are o fata de parasuta cum nu se poate mai mult..

  4. no fi vinovata ca Mari si-a luat viatza dar parasuta tot e

  5. domnisoarei cu pricina cred ca i se suise atentzia la cap si ce-o fi zis sa se figureze putin……..acu’ poti sa te figurezi dragutzo……..mult si bine

  6. eu nu stiu daca este parasuta sau nu, problema era diferenta de varsta: ea este un copil de 18 ani, iar el, la 25 de ani, s-a dovedit si mai copil daca s-a sinucis dupa o fata.

  7. Mda. Pacat ca nu si-a bagat picioarele (la figurat) si atat.

  8. ca e sau a fost ea parasuta nu mai conteaza..nu asta e relevant acum.decizia omului ala a fost o dovada,pentru mine ce-i drept, ca nu numai eu am dat de oameni tampiti care ameninta cu sinuciderea( si uneori chiar recurg la asa ceva)daca ii parasesti. nu e vina ei ca el a luat o astfel de decizie insa sunt sigura ca fetei nu-i va fi usor sa treaca peste acest eveniment.iar cei care se intreaba de ce l-a parasit totusi daca o iubea asa…eu i-as intreba…ati trai alaturi de un care ameninta ca se sinucide daca il parasesti si care iti monitorizeaza orice miscare?
    dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca in pace…..si alteia sa nu i se intample!

  9. Cuvintele nu imi sunt de nici un ajutor in a-mi exprima durerea pe care o simt in acest moment. Am pierdut un om pe care multi l-am iubit cu adevarat.Pacat ca persoana care este vinovata de aceasta tragedie nu sufera deloc! Sa ne ajute Dumnezeu sa trecem peste durerea cu care ne-ai lasat in suflet!
    Se pare ca ai ajuns vedeta Xenia dar lucrul acesta noi l-am platit cu lacrimi. Daca intr-adevar l-ai iubit pe Marian atunci roaga-te in fiecare zi ca Dumnezeu sa-i ierte gresala si sa ii odihneasca sufletul iar daca ti-ai batut joc asa cum zice toata lumea atunci sper sa nu ai parte de nimic bun in viata asta. Of Mariane cata suferina ai lasat in urma ta!!!! Te vom iubi mereu! DORMI IN PACE SUFLET DRAG!!!

  10. BRAVO CERA !!!

  11. Nu e o parasuta asa cum cred multi…i-a distrus viata baiatul asta…el s-a nenorocit sinucigandu-se,iar ea se distruge q ajutorul drogurilor incet incet,dar sigur:(((

Lasă un răspuns

