S-a sinucis fiul senatorului Iorga

UPDATE: Aici aveti poze si restul datelor. Vadim Tudor a anuntat la emisiunea Nasul ca Marian, in varsta de 25 de ani, fiul senatorului PM Nicolae Iorga, s-a sinucis din dragoste dupa o tanara (Xenia parca). „Nu sfatuiesc pe nimeni sa recurga la asemenea get, indiferent de probleme. Si eu am trecut prin asa ceva (M-am gandit ca s-a sinucis, dar m-am inselat. Traia si vorbea in direct) ….Cand eram elev (nu mai stiu unde) s-a sinucis colegul meu de banca ( cine n-ar fi facut-o?)”, a marturisit Vadim, cu oarece regret ca al sau coleg nu a trait sa vada ca a ajuns sef de partid, apoi a citit scrisoarea de adio a celui care si-a luat viata. Se mai intampla. Sunt de acord insa cu Vadim ca este o tampenie sa te sinucizi. Subliniez: mai ales din dragoste. Dar fiecare om are felul lui de a gandi sau nu. 

Lasă un răspuns

