Romania nu recunoaste Kosovo

Cine-i Kosovo asta, dom’le? Nu-l recunosc. Nu-i copilu’ meu.Presedintele Traian Basescu, premierul Calin Popescu Tariceanu si Parlamentul Romaniei au fost pentru prima oara o singura voce si au spus ca statul nostru nu recunoaste Kosovo. Nu pentru c-ar avea cine stie ce problema cu kosovarii, ci pentru ca statul roman se teme de un precedent. Singurii care au votat pentru au fost cei de la UDMR, care s-au trezit huiduiti si indemnati „afara din Romania”. Am sa postez o fotografie si o explicatie pentru acest eveniment.

2 Răspunsuri

  1. Este putin probabil ca se va intampla acelasi lucru si in Romania europeana. Asta nu inseamna ca UDMR-ul nu a prins curaj si ca nu ne astepta o radicalizare a discursului. Urmata de o radicalizare a discursului partidelor extremiste romanesti. Dar, ca de obicei, se vor limita la vorbe. Aduc mai multe voturi decat armele

  2. Am ascultat partea a doua a interviului luat presedintelui de catre Robert Turcescu.M-am bucurat sa aud ceva foarte important pentru cei care compara Kosovo cu Transilvania.M-am bucurat ca sunt printre cei care au inteles sensul de autonomie,Basescu a explicat foarte clar.Autonomie nu e totuna cu independenta.Pacat ca multi nu vor sa inteleaga ca extremistii de ambele tabere nu urmaresc decat sa ne invrajbeasca.Eu n-am uitat ce s-a intamplat in martie `90 la Targu-Mures.Nu as vrea ca asa ceva sa se repete pentru ca noi nu vrem sa intelegem.Sa-i lasam pe nationalistii extremisti sa castige si sa facem ceea ce-si doresc?Poate ca gandesc asa si stiu care e scopul unor politicieni pentru ca(am mai spus si repet) traiesc in Ardeal si suntem toti romani cu aceleasi probleme sau bucurii.

Lasă un răspuns

