L-am ratat pe Iosif Sava

www.igu.ro…nu de multe ori cand avea emisiunea, ci vinerea asta cand a fost pe TVR un documentar „In memoriam Iosiv Sava”. Cred ca este primul om de televiziune din Romania care a facut un adevarat spectacol cu emisiunile sale. Nu a fost doar un indragostit de muzica. Iosif Sava a fost si un extrem de talentat realizator tv. Daca ar fi trait…am fi vazut cea mai vizionata emisiune din Romania. Daca…atunci ar fi implinit vineri 75 de ani. L-am uitat insa si nu doar eu. Imi lipseste atunci cand imi amintesc, dar se intampla destul de rar. Din pacate. Nota: un fragment din ultimul interviu.

4 Răspunsuri

  1. Si el a fost Varsator.N-am stiut.Nascut in aceeasi zi ca si sotia ta pe care o iubesti asa mult.N-am vazut nici eu emisiunea,acum as avea motive sa stau la televizor pentruca firma de cablu a reintrodus TVR Cultural si inca niste canale care erau numai in pachetul extra.Imi amintesc si acum de vocea lui Iosif Sava.Am citit interviul si am retinut finalul interviului pe care il citez :” Dar muzica mare e muzica care duce spre intelegerea noastra, spre intelegerea lumii, si asta nu poate veni decat din partiturile uriase pe care le-a creat ultimul mileniu si care trebuie cunoscute, de la Monteverdi la Mozart si de la Beethoven la Sostakovici.”

  2. Raspunderea pt. moartea lui Sava o are Alina Mungiu care atunci era mare sefuleasa la TVR si i-a luat emisiunea (colaboratoarea ei era Anca Toader). Nu era Sava f. sanatos dar asta l-a terminat.

  3. Mult respect si admiratie…pentru o valoare….adevarata….ma gandesc si la sotia dumnealui, pe care am iubit-o si o iubesc, fiind mentorul spiritual al adolescentei mele…ca un dascal care a fost… Viorica va iubeste si acum,….draga profesoara de romana….

Lasă un răspuns

