Gramatica OTV

Of, gramatica mea!Marilena Barata este realizatorul teledonului de la OTV si „presedintele trustului de presa Curierul zilei, cel m-ai citit cotidian local din tara”. Nu a spus din care tara, dar…astea-s amanunte. Acest ziar minunat se remarca printr-o serie de interviuri cu tatal lui Cioaca si tot ce tine de cazul Elodia. Curier.ro (parca ar fi o firma din aia) nu sta in rau in trafic daca se afla pe locul 103 la stiri/massmedia. Sa ne m-ai miram?🙂.

Un răspuns

  1. Am 29 de ani si de la nastere sufar de o boaala rara genetica numita EPIDERMOLIZA BULOASA. Daca ma puteti ajuta am nevoie de un tratament pe baza de celule stem. Credeti-ma nu mai pot am rani pe tot corpul nu am degete la maini si am dureri foarte mari. Am nevoie de tratament si nu are cine sa ma ajute pt ca sunt un simplu om handicapat de care le este scarba la oameni de mine in loc sa ma ajute. VAimplor dati citire milului meu si ajutati-ma. nr meu 0755511008

Lasă un răspuns

