Dependenta de blog

Am ajuns sa-l vad ca pe un drog, ca pe o pasiune bolnava- gen jucat banu’ la ruleta. Voi cum priviti depedenta de blog? Trebuia sa fie un post mai lung despre aceasta boala, dar m-am gandit ca mai bine aud si alte pareri.

2 răspunsuri

  1. De cand mi-am facut noul blog pe weblog(in 13 decembrie 2007),pot spune ca am devenit oarecum dependenta.Poate ca nu e dependenta de blog,dar cand vad ca si eu am un numar destul de mare de vizitatori,ma simt obligata sa ma ocup de acel blog.Poate ma insel.Pentru mine e ca un fel de servici,job.De maine voi incepe niste cursuri pentru babete fara servici(gratuite) ,dar tot ma voi ocupa de bloguri(ca mai am,de pe vrtemea cand nu stiam ce este blogul,nu stiam multe,adica acum cateva luni).

  2. Ca cititor îti spun: belea mare, domnule!
    De parcã nu-mi ajungeau viciile tineretii mai apãru si „apucãtura” asta acum. Intru în sevraj dacã picã net-ul sau favoritii mei nu dau mãcar un post pe zi.
    Nasol, dar dacã mã las ce fac?

Lasă un răspuns

