Piticu+Elodia=love

Amicul meu virtual Piticu a stat o vreme pitit, adica 120 de episoade la OTV, apoi a iesit pe piata cu doua poze cu Elodia care au fost postate pe un film de doua minute. El sustine ca avocata le trimitea partenerilor de dialog pe mess. Nu zice insa de unde le are si daca este sigur ca nu sunt niste copiute dupa ce prezinta astia la OTV. Eu il cred pe Piticu si mai cred ca a imbarligat-o pe Elodia si de aia are pozele. Deci Piticu+Elodia=love. PS Ce cutit de bucatarie folosesti, bre? Ala al lui Cioaca nu s-a potrivit. Putem verifica arma ta alba de taiat franzela?😛

3 Răspunsuri

  1. s-ar potrivi sincer :))

  2. :D) ai dreptate, io n-am cutzite , iar pozele nu`s din colectia proprie😉 ci a colegului de banca

  3. Piticu: deci era si minora cand o vajeai🙂 la dublu cu colegul de banca. eu as acuza acest personaj de corupere de minori😛. in plus, imi dezvalui aici ca tu rupi painea si nu o taie :)) .

Lasă un răspuns

