Nu mai dati bacsis la taximetristi!

Ieri a nins. Toata lumea stie. Asta au vazut si taximetristii si atunci au devenit cei mai importanti oameni de pe planeta Romania. Am sunat ieri la sapte firme de taxi si nimic liber. Imbracat doar intr-o camasa si o geaca de piele m-am tarat pana la statia de autobuz din Nerva Traian, iar imbecilul de sofer mi-a inchis usa-n nas dupa ce am trecut pe rosu pentru a aunge la timp. Intr-un final, am luat alt autobuz, dar n-am putut folosit biletele pentru ca aparatul de taxat nu functiona. Oricum ale mele erau asa mototolite ca nici eu nu stiam cum de-au ajuns asa. Ajung la Unirii si rasuflu usurat: in statie erau cateva taxiuri. Nu dorea nimeni sa mearga mai putin de nu-stiu-cate sute de mii. Un strain s-a milogit de un taximetrist si i-a oferit 500.000 de lei vechi pentru o cursa de 100.000. Eu m-am dus cu metroul, unde iar mi s-au inchis usile in nas in prima faza. O zi minunata cu zapada! Apropos, sa nu va puna naiba sa mai dati bacsis la taximetristi. Se milogesc cand au zile proaste, dar taman cand ai nevoie de ei devin atat de importanti incat iti vine sa le zdrobesti neuronul. Unic si uzat de minunatul lor job de a se juca la covrig.

7 Răspunsuri

  1. si eu am sunat la vreo 10 firme aseara, pana cand m-am enervat, m-am urcat in polo-ul meu cu roti de vara si am luat-o saniutza spre universitate. ma mira ca n-am facut nici un accident😦

  2. am mers ieri dupa ce a inceput sa ninga de 3 ori cu taxiu, de 2 ori la comanda si o data din strada. au venit baietii in 5 min, pe ala din strada l-am luat imediat. n-a zis nimeni nimic; taximetristii care stau cate 20 pe statie (gen unirii, romana) sunt o categorie aparte (in sens negativ); dar asa e, pe vreme nasoala unii dintre ei se porcesc

  3. Adevarul e ca iti trebuie nervi tari sa treci peste ninsori in Bucuresti…

  4. Nu toţi sunt la fel, ci doar marea majoritate.

  5. Nu e chiar asa. Nu poti bate din palme si gata ai soferul la usa. Decat daca platesti foarte bine. Pe ninsoare nu ies foarte multi taximetristi din casa. Mai ales cei care lucreaza pe masinile proprii din cauza accidentelor ce se pot intampla. Lucreaza cei ce primesc masina din partea firmei si trebuie sa faca ‘planul’. Cum atunci cand ninge sau ploua, toata lumea doreste taxiuri si numarul lor e mai mic, e logic ca cererea sa fie mai mare decat oferta. Poate si zona unde chemai taxiul nu era prea populata. De obicei categorisirile astea nu sunt bune deloc. Plus ca titlul nu are legatura cu ce ai scris. La fel de bine puteai sa spui sa nu mai cumparam bilete de ratb si metrou.

  6. Mihnea: adica ai masina?😛

    marinik: ai avut noroc.

    teo: si ploi🙂 . vremea asta e cumplita daca-ti vine ideea sa chemi cu cab.

    Alex: exact🙂 .

    killme: se pare ca nu ai inteles nimic. eu am spus doar sa nu mai dai bacsis la taxi, nu sa nu mai iei taxiul in veci. este o diferenta de plata consumatiei la crasma si bacsis, la fel si cu taximetristii. daca nu-mi place chelnerul sau mancare eu nu la nimic si le si spun. de obicei insa am noroc. cu taxiurile am decis. nu le mai dau bani in plus. erau taxiuri gramada, doar ca nu ma conditioneaza ei unde si cat sa merg. exista si-n lege obligatia de a lua clientul in situatia in care esti liber. PS Are legatura titlul cu textul. Reciteste. Daca nu intelegi…hmmm…imi cer scuze.

  7. dupa cum spui si tu, sunt obligati prin lege sa te ia, doar daca nu esti beat sau faci scandal-nu era cazul tau. atunci ramane varianta ca pe cei ce tu i-ai intrebat erau ‘pirati’. cum mai sunt o gramada in buc si nimeni nu face nimic in privinta lor. pentru ca unu care munceste la firma nu ti-ar fi raspuns in halul ala pt ca tu, ca si client, poti sa ii faci reclamatie. si lui nu ii este bine. eu stiu ca am facut si am auzit si ce i s-a comunicat aluia, directoarea cerandu-si scuze in mod repetat. si da , titlul are legatura cu etxtul dar trebuia indreptat catre toti cei ce i-ai enumerat in articol.

Lasă un răspuns

