RoBlogFest, un fel de concurs ratat

Mi-am recunoscut greseala ca m-am inscris la RoBlogFest si acum trebuie sa mai spun un motiv. Din juriu fac parte concurenti si oricum mi se pare o porcarioara tot ce se intampla acolo. Adica, teligentii astia de au organizat nu au nici macar niste reguli clare (mai si spun la comentarii ca vor veni ei later sa ne informeze) si ii obliga pe toti cei care sa voteze sa se inscrie. Adica vezi sa nu se intample cumva fraudarea marelui concurs. Pai, mai fratilor, la ce naiba ai nevoie de juriu daca voteaza publicul fortat sa devina membru? Nu inteleg. Buna idee, prost pusa in practica. In plus, nici macar nu poti sti cate voturi ai primit etc samd. Cred ca a fost mai bine organizat ala de la revista ele sau al meu de pe Repoter Virtual. Oricum, trec pestea asta sa va anunt ca nu cumva sa va puna ala cu coarne sa ma votati la o asemenea porcarie sau sa intrati acolo. De aia nu mi-au placut mie concursurile in veci: te lupti cu incompetenta organizatorilor. PS N-am justificat titlu? Este un concurs ratat pentru ca (rimeza, dar asta este) este prost organizat. Eu le-as da cu premiul in cap daca l-as primi prin absurd. Si-as filma si faza sa o pun pe youtube sau dailymotion. UPDATE: O discutie lamuritoare o gasiti la comentarii, unde Dragos mi-a explicat pe indelete ca n-am inteles de ce este asa de alambicat acest proces. Intre timp, fara ajutorul sau, am gasit si locul unde puteti vedea rezultatele voturilor la sectiunea bloguri populare (2007). Tare complicat au mai facut oameni astia concursul. Trebuie sa te scarpini cu mana stanga in partea dreapta.

11 Răspunsuri

  1. daca nu intelegi tu nu inseamna ca nu are sens. dimpotriva as zice. te rog sa imi spui unde vezi tu juriu care concureaza.

    multumesc

  2. Dragos: eu am citit comentariile doar, iar inainte de asta vazusem blogul lui Sutu, care exista si acum nominalizat la diverse categorii. Din partea mea poate castiga oricine,chiar si el, mai ales ca-mi este simpatic. Nu este normal insa. Iar asta-i doar o problema din cele enuntate. Este posibil insa ca eu sa nu inteleg, la fel cum nu au inteles nici altii. Dar daca ai explica pe rand toate probleme puse de mine, atunci as intelege.

  3. Ce nu este normal? Te rog sa verifici faptele inainte sa vorbesti….

    Nominalizarile aiurea au fost scoase inainte de inceperea votului iar regulamentul de functionare este clar si facut public de la inceput pe roblogfest.ro.

    Atunci cand nu intelegi sau ceva iti este neclar citesti sursele (regulament, conditii etc – tot ce e pe websiteul oficial) nu ce inteleg altii ca s-ar putea sa fie. Sau ma rog, asa vad eu ca se face treaba profesionist. Pana una-alta, comentariile tale sunt nefondate iar parerile personale le iau doar ca atare, nu e problema mea.

  4. Dragos: Uite aici un link la care ma refer intr-o singura problema. Si poate-mi explici si mie de ce este nevoie de juriu daca oicum voturile sunt date de cei obligati sa se inscrie? Deci juriul ce rol are?

  5. Da, e o problema foarte complicata si destul de greu de inteles dar o sa incerc sa ti-o explic:

    Sutu jurizeaza bloguri la categoria jurizata in timp ce blogul lui este inscris la sectiuni in care votul este popular. Adica la categorii la care inclusiv tu, ca ne-membru al juriului, poate vota.

    Sectiunea jurizata implica notarea de bloguri scrise pe anumite teme si intr-un mod mai profesionist. Poate e mai greu de inteles si aspectul asta – unele bloguri sunt scrise mai bine si e nevoie de oameni care se pricep sa isi dea cu parerea despre ele. De aceea e nevoie de juriu si nu de un vot popular.

    Are sens pentru tine acuma?

  6. Da, sigur ca are si era bine de precizat asta undeva. Pana la urma este firesc sa faceti cum vreti voi, ca doar este organizat asa cum ati visat. Ar fi fost bine ca juriul sa fie anuntat dinainte. Sunt acolo personaje care scriu (in general) un fel de oracol din vreme copilariei. Mi se pare jenant sa ma noteze astfel de persoane. Cu toata pararea de rau, trebuie sa te anunt ca organizarea nu a fost deloc stralucita, ci s-a facut din mers (vezi si comentariul lui Novac despre guidancee postat pe 2 feb). Iar toata aceasta tevatura se intampla pentru ca voi nu ati fost clari de la inceput. Dar oricum eu sunt prea mic in blogosfera pentru a fi bagat in seama doar pentru ca nu inteleg anumite lucruri. Voi mergeti mai departe cu falsele legende din blogosfera si sa ma notati cu 0. Iti multumesc ca mi-ai raspuns la nedumeririle mele.

  7. poate esti prea mic sau poate doar nu stii browsezi un website, cum ar fi roblogfest.ro de exemplu. juriul a fost anuntat de vreo cateva saptamani, de exemplu.

    e adevarat, unii oameni inteleg dupa ce li se explica de 5-6 ori dar cel putin ma bucur ca macar acum pari sa fi inteles dupa ce a trebuit sa iti repet ce este scris pe website de o luna de zile. poate asa te obisnuiesti sa te documentezi inainte sa iti dai cu parerea. si hai ca nu era asa de greu

  8. Dragos: 1. Sorry. Eu zilele astea am aflat de juriu de la altii. Problema nu este de cautarea, ci de gasire rapida si unde trebuie. Vreau sa fiu un tip fara prea multe cunostinte de link in link si sa gasesc cat ai zice peste tot ce trebuie. 2. Daca organizarea ar fi fost asa cum zici, atunci nu trebuia sa-mi explici nici macar o singura data. 3. La astfel de concursuri nu ma documentez, in rest o fac pentru ca asta-i meseria mea. Aici ma joc si inca neserios. 4. Daca vrei sa-ti arat cum trebuia facut concursul…no problem. Iti realizez un desen din care or sa inteleaga si aia batuti in cap ca mine, dupa cum subtil imi spui.

  9. multumesc, este in regula, ma bucur ca pari sa fi inteles. nu mi-am propus sa te invat cum si cand sa browsezi – fa si tu un concurs macar la fel sau mai bun si atunci scopul celor 4 comentarii de mai sus si-au atins tinta. succes

  10. Dragos: merci. n-am facut un asemenea concurs de amploarea ca voi (apropos…eu sunt singurel, nu am echipa), dar mi-a iesit unul binisor. Ala cu cea mai sexy bloggerita. A fost o gluma, dar a iesit rezonabil. Doar ca la mine era simplu: votai prin comentarii si eu le-am adunat. Ca la tara pe prispa si nu a durut capul pe nimeni, ba toata lumea a fost multumita. Da, si la mine au fost tentative de frauda, dar am taiat voturile de pe acelasi ip la aceasi persoana. Simplu ca buna ziua.

  11. dragos: cam peste picior. da, ok, si el te-a luat pe tine, dar tu totusi esti baiat mai ‘mare’ si ar trebui sa te porti altfel.

    hai pupati-va si sa nu se mai intample😀

Lasă un răspuns

