I-am furat site-ul lui Zoso

Panoul de administrareAcum doua nopti mi-am permis sa fiu un mare bandit, hacker & craker si ce mai vreti voi. Adica am facut frumos o cerere catre Romarg sa-mi inregistreze domeniul stiri.ro (cel care este redirectionat catre Zoso). Ei mi-au trimis rapid factura proforma pentru contul de gazduire. Am vorbit a doua zi cu ei si le-am explicat ca nu se poate sa am site-ul asta cu proprietar cu tot. Mi-au explicat ca eu am cerut altceva, dar n-am inteles nimic. A doua zi m-am trezit cu un mesaj de la ei: „Contul dvs a fost activat – stiri.ro! „. Mi-am facut o adresa de e-mail lovin@stiri.ro si am inceput sa le scriu amicilor. Am vorbit cu mai multa lume si nimeni nu intelege nimic. Important: eu n-am dat nici un ban. Aveam sapte zile la dispozitie sa le achit suma din proforma. N-am s-o fac. Daca intelege cineva ceva sa-mi spuna si mie. Eu sunt varza la capitolul asta. Am avut o replica de la Zoso, care este foarte „multumit” si el de situatie : „e o eroare”. UPDATE: Si evident ca Zoso a reactionat.

14 Răspunsuri

  1. […] nişte bani puţini, obţii un domeniu şi un pachet de găzduire gratuit. Tibi Lovin a înregistrat faimosul domeniu stiri.ro şi mi-a furat gloria, cu ajutorul […]

  2. Ce tare esti, cum pot sa fac sa ajung si eu ca tine?

  3. Pai e corect. Ai 7 zile sa achiti factura altfel iti sterg contul de gazduire. Asa procedeaza romarg.

    Domeniul se inregistreaza doar la plata.

  4. Nu prea s-a inteles bine ce se intampla aici. Eu sunt client romarg de ceva vreme.

    Daca iti cumperi un cont de gazduire romarg, el va fi activat instant si va fi sters daca in decurs de sapte zile nu platesti factura.

    Daca iti cumperi un domeniu romarg, el va intra in posesia ta la 12 ore dupa ce l-ai achitat.

    Prin urmare, daca iti cumperi cont de gazduire + domeniu => Numai contul de gazduire va fi activ in cele sapte zile permise pentru achitarea facturii, domeniu activandu-se la plata.

  5. Si de ce nu-l platesti? Buhaha

  6. banii nu sunt putini…sunt undeva pe la 180 RON, gazduire cateva luni

  7. nu eşti hacker. nici cracker.😛

    eşti doar un plagiator. :p

  8. cam asa e in Romania

  9. Saki:🙂 Faci o cerere.

    Kross: si eu sunt client Romarg si sunt total nemultumit de prestatia lor. pot sa-mi fac un cont de gazduire pe site-ul tau? doar asa sa trimit niste mesaje de pe adresa kross@kross.ro.

    dilema: esti cea mai desteapta blonda. partea cu plagiatul n-am inteles-o inca. imi explici tu cand ai timp.

    mazgalici: de acord. nimeni nu ntelege nimic🙂 .

  10. Tiberiu : Sunt cu krossfire.ro si nu poti ca am rezolvat manual toate eventualele gauri😛

  11. „mi’a furat gloria” ..am partzait cand am citit.

  12. Zoso are site? Am crezut ca nu mai blog.

Lasă un răspuns

