Nesimtire la Carrefour

Raftul cu traduceri lipsaUn simplu demachiant m-a condus la concluzia ca sefii de la Carrefour Orhideea sunt nesimtiti. Aveau Nivea produs in Germania, cu scrisul in limba tarii mentionata si o traducere…incompleta. M-am enervat pentru ca nu scria pentru ce fel de ten este. O fatuca draguta mi-a explicat ca nu este vina ei si ca au mai fost reclamatii, dar unul dintre directori nu a luat masuri. Asadar trebuie sa invat germana, sa fac reclamatie la OPC sau sa-i dau una-n bot sefului de acolo. Am ales sa scriu pe blog. Mi-am pierdut 10 minute in discutii inutile numai pentru a afla ceea ce stiam deja: ca nu stiu germana. Nota: Tupeistii aia de sefi nu doar ca se comporta astfel cu clientii (nu este singurul produs fara traducere exacta sau cu probleme), ci si cu angajati. Chiar cand plateam la casa am vazut o tanara care le dadea angajatelor sa semeneze un document. Toti angajatii au fost obligati sa fie de acord cu o scadere salariala de 6 ron, o suma mica, dar maricica daca luam in calcul numarul mare al salariatilor.

5 Răspunsuri

  1. Asa e in Romania, strainii fac legea si noi stam si ne uitam cu nepasare si neputinta, caci cei ce ar trebui sa ia masuri sunt mult mai „murdari” decat patronii lanturilor de magazine. Asta e concluzia la care am ajuns eu in legatura cu OPC – Carrefour.

  2. Andrei: Corect.
    PS mare : Scriu pe http://www.reportervirtual.ro . Aici am inchis blogul si intru o data pe luna sa vad ce si cum. Ma gasiti acolo. Tot al meu este.

  3. Cel mai indicat era sa faci reclamatie celor de la Nivea, fiindca ei aplica traducerile pe produse, nu cei de la Carrefour.

  4. Produsul trebuia tradus de catre cei de la Nivea, asa ca degeaba ai reclamat pe cei de la Carrefour,iar fatuca aia habar n-avea pe ce lume traieste.

Lasă un răspuns

