Femeia cu mustata

Asta-i mai tanara….In aceasta zi minunata, bocancii mei au trecut pe la Primaria Sectorului 1 si am fost socat. 1. Am putut sa achit taxele cu cardul (habar n-aveam ca se poate). 2. Am intalnit-o pe femeia cu mustata. Avea in jur de 60 de ani si m-a enervat din prima cand am vazut-o ca-i mai paroasa ca mine. O insotea un batranele in carje, mosnegut despre care am aflat ca este sotul ei. Cei doi se buluceau la un ghiseu sa ceara…eliberarea certificatului de deces pentru bunicul ei. Ce este interesant in aceasta poveste? Faptul ca femeia cu mustata o sa traiasca mai mult ca mine (daca ea aveam cam 60 de ani si abia acum a murit bunicul…e clar ca-i din aia care face secolul si alearga prin parc ca tot neamul ei) si ca o avea mai mare. Mustata…acum nu cred ca i-a crescut si altceva🙂 . PS Daca ajunge pe acest blog din greseala, ii recomand babaciunii acest forum in care femeile cu barba si mustata isi dau sfaturi despre cum sa scapi de caciula de la gura. Poza de aici.

2 Răspunsuri

  1. ce tot au jurnalistii astia cu pilozitatea femeilor?😀

  2. idealu meu in viatza e femeia cu mustatza… ha ha ha scarboos !!!

Lasă un răspuns

