Am fotografiat un OZN

OZN a disparutOZN1S-a intamplat la prima adunarea a sustinatorilor „Protestului impotriva restauratiei”. Abia azi am vazut OZN-ul🙂 .

5 Răspunsuri

  1. OMG!!!1 Sunati la CNN!!!

  2. Pare a fi un OZN care croncane.N-am mai vazut modelul asta. 😛

  3. Dar care model l-ai vazut?:))

  4. Modelele obisnuite;rotunde,ovale ,de culoare argintie,cenusie.Le-am vazut doar la televizor si in poze.Am si citit despre ele.Vorbesc serios,eu cred ca exista viata in univers. 🙂 dar imi vine sa 😦

  5. Da’ de unde ! Este masinuta iliesconastasistociutacica lansata
    cu prilejul debarcarii lui Mircea Geoana de la sefia PSD !

Lasă un răspuns

