Parker a scris 300.000 de carti

Am fost aproape socat cand am vazut in Cotidianul de acum cateva zile ca un singur om a scris 300.00 de carti. Nu ai timp sa le citesti daramite sa le scrii, mi-am zis. Am citit insa articolul si am vazut ca se poate. Omul scrie o carte in 20 de minute cu ajutorul unor programe de calculator. Ce scrie? Exemple: 188 de carti despre pantofi si 219 despre ceara. Adica lucruri pe care nu le-ar citi aproape nimeni. Dislexic, Philip Parker intentioneaza sa realizeze un soft care sa scrie carti pentru el si atunci cand va fi mort. Un articol care merita citit.

Lasă un răspuns

