1001 posturi

Astazi, blogul meu a implinit 1001 posturi, marfa scrisa din aprilie 2007 pana astazi. Unele posturi sunt mai slabute, altele vulgare, altele bunicele si unele foarte bune 😛 . Merci anticipat pentru felicitari.

5 răspunsuri

  1. sa inteleg ca a 1000-a a fost aia cu pizda si pula? foarte frumos, te felicit!

    serios vb, chiar felicitari. ai ajuns in mai putin de-un an unul dintre cei mai buni bloggeri romani. 🙂

  2. Asadar, la mai multe ::))

  3. Ce smecher esti! 😛 Nu ai anuntat cand au fost 1000 de posturi.1001 posturi 1001 de nopti.Glumesc si eu ,chiar daca nici sa glumesc nu ma pricep.Te felicit.Am vazut acum ca ai avut pana in prezent,115.640 vizite.Cum sa nu te bucuri cand vezi ca lumea e interesata de ceea ce scrii?

  4. felicitari!
    cu placere :D, tot anticipat

  5. Mihnea: ma faci sa rosesc.
    Teo: sa te auda cititorii 🙂 . multumesc.
    gabi: sunt bucuros intr-adevar. inseamna ca totusi nu-mi pierd vremea de pomana. eu as face asta oricum pentru ca-mi place, dar este un stimulent sa vezi cum cresc accesarile.
    regina: saru’mana.

Lasă un răspuns

