Interviu cu profa care a facut sex oral cu elevul ei

UPDATE: Interviul a fost preluat cuvant cu cuvant de Interesul Public, cu acceptul meu. Eu l-am scris din memorie, iar ei au scos din inregistrari. Seamana🙂 . Na, c-am ajuns sa o fac si pe asta🙂 . Ma refer la interviu. Mai jos am scris povestea profesoarei care a fost victima unei farse a lui Gabriel Fatu (OTV) si a recunoscut in fata natiunii (acum sapte luni) ca a facut sex oral cu un elev mai mic cu 10 ani. Am mers un pic pe fir si actorul cu farsele mi-a facut rost de numarul victimei sale, o profa de istorie din Sibiu cu un prenume care incepe cu A. si care are 27 de ani acum. Eu i-am luat interviul, dar a preferat sa nu-i dau numele pentru a nu-i distruge iar ce a „construit” intre timp. Inca ma indoiesc ca nu este un aranjament, dar voi verifica zilele astea. Interviu este mai lung si exista inregistrat. Eu am scos putin din el. Poate-l voi completa maine.

Este adevarat ca sunteti profesoara? A. Am fost intr-adevar profesoara de istorie. Intre timp am fost data afara de la liceul din Sibiu. Am incercat sa-i dau in judecata pe director si pe Gabriel Fatu, dar….
Si cum ati picat in plasa lui Fatu sa recunoasteti ca ati facut facut felatie cu un pusti de 16 ani? A. Am crezut ca este tatal copilului si mi-am recunoscut greseala. Am fost nebuna sau nu stiu ce a fost in capul meu atunci. Am facut-o si gata. Si elevul era nebun. Ne-am gasit.

Care au fost repercusiunile? A. De a doua zi nu m-am dus la liceu, iar directorul mi-a comunicat ca ma da afara. M-am despartit de iubitul meu de atunci cu care trebuia sa ma casatoresc in toamna lui 2007. Dar s-a intamplat si ceva…poate nu o sa ma credeti. Am vrut sa-i dau in judecata si mi-am dat ca nu am bani sa-mi platesc avocatul. Dupa mai multe intalniri cu avocatul ne-am indragostit unul de altul.

Pardon? V-ati casatorit cu el? A. Inca nu. Ne-am mutat impreuna, apoi am venit la Bucuresti. El si-a deschis cabinet, iar eu il ajut. Acum sunt insarcinata in doua luni si poatene vom casatori. Sa ne gandim daca pastram copilul.

Povestea pare incredibila. A. Este mai bine sa para asa. Prefer sa se creada ca sunt o actrita foarte buna decat sa apara ceva despre mine. N-as vrea sa-mi stric si relatia asta.

La un moment dat, „tatal” minorul a propus sa va ierte daca petreceti o noapte cu el. Ati acceptat… A. Da. Eram in stare sa spun orice si sa promit ca fac orice mi s-ar fi cerut. Era singurul meu venit. Doar ca nu m-as fi dus la intalnire.

7 Răspunsuri

  1. Tot imi pare putin exagerat. Ar fi ok sa fie asa : un final potrivit pentru o poveste nepotrivita…dar parca tot nu cred ca o femeie cat de cat atragatoare si cuplata s-ar cobori la ”educarea” unui elev in tainele sexului oral.

  2. hmm…nu ma mai mira nimic

  3. Deci, este incredibil interviul asta…pe cuvant. L-am citit de doua ori. E bun de scenariu de telenovela.
    Si unii se plangeau ca nu mai exista scenaristi buni in tara asta…

  4. Nu-i asa? Si mie mi se pare ca este un scenariu, dar voi afla cat de repejor

  5. După elev, avocatul! Hmm…

  6. La cate panarame exista in ziua de astazi, nu vad de ce aceasta poveste mi s-ar prea ireala. Cunosc alte povesti si mai si, care ar intrece-o pe asta si credeti-ma, sunt pe bune!!!!!😐

  7. e o grasa ma, daca nu era grasa nu se dadea asa de hulpava la o muie, doar nu e cine stie ce frumusete

Lasă un răspuns

