Ce frumos este stiloul lui Basescu!

Pacat ca n-am apucat sa vad stiloul prea bine pentru ca l-a confiscat Nicolas Sarkozy, presedintele Frantei. M-am uitat la secventa  video si n-am inteles prea bine de ce inghitea in sec sefu’ frantuzilor cand semna nu-stiu-ce documente si tot admira stiloul. Avea  o moaca de copil pofticios de m-a pufnit rasul. Atat a poftit pana a bagat stiloul in buzunar, dupa ce l-a intrebat de complezenta pe Traian Basescu daca-l poae lua ca suvenir. Acum o sa-i fie pus pe nota de plata lui Base, iar toate partidele contra sa il vor acuza ca l-a mituit pe presedintele Frantei. Oricum, macar omul s-a prefacut ca are bun simt, pe cand politicienii nostri baga-n buzunar si-apoi in conturi fara a intreba pe nimeni. Plus ca banditii nostri sunt versati si nu isi arata interesul pentru nimic, ci prezinta o mimica dezinteresata si superioara.

4 Răspunsuri

  1. Tiberiule,

    tu nu ai un pix frumos sa mi-l trimiti ?

  2. Ba am mai multe. De obicei imi sunt sterpelite sau le uit. Sa-mi spui doar ce culoare si mina preferi🙂 . Sa-mi spui cum pot sa ti-l dau.

  3. Apreciez deschiderea ta.ma uimesti🙂.
    As prefera verde sau albastru cu mina neagra.
    Eu stau in Oradea, daca ai un drum… sau vreun cunoscut care trece pe aici…m-as bucura mult.

    Ce sa-ti doresc decat claritate in analiza puterii, si suprize placute!

  4. E doar un amarat de stilou Michel Perchin…

    Nus’ ce va legati atat de el…nici nu-i scump la protocolu’ lui.

Lasă un răspuns

