Profa si sexul oral

UPDATE II : Intr-un final am obtinut un interviu din care am sa postez fragmente pe blog…putin mai sus. UPDATE: Am vorbit cu Gabriel Fatu si mi-a promis ca zilele astea o sa-mi spuna mai multe despre profa. Se pare ca este din Sibiu… din cate isi aminteste. O farsa care parea banala a demonstrat ca o profesoara de istorie facea sex oral cu un elev al ei de 16 ani. Niste pusti au aflat probabil de aventura colegului lor si l-au pus pe actorul Fatu de la OTV sa o atate pe post de tata revoltat. Intr-un final cred ca profesoara si-a cam distrus cariera si casnicia viitoare. Era in pragul nuntii, dar se bucura de carnita tanara. Nu stiu acum de cine sa-mi para rau: de profesoara care va ramane fara slujba si fara barbat sau de pustan care s-a lins pe bot de serviciile ei gratuite. Cea mai nasola faza mi s-a parut cand actorul i-a propus ca nu o sa dea in gat la inspectorat daca vine si isi petrece noaptea cu el, iar ea a acceptat.

Lasă un răspuns

