Oare il voi infunda pe Vantu?

FacsimilN-am incotro. Am ajuns titlu de articol in Interesul Public dupa ce am scris aci un post in care spuneam de ce imi place SOV. „Tiberiu Lovin zice ca o sa-l infunde pe Vantu”. Acum pot eu sa-i dezamagesc? Voi incerca sa nu, dar nu SOV este scopul meu in viata. Mai ales ca acum nu am scris nici un rand, ci documentez doar. Da’ nu este rau sa mi se faca un pic de publicitate. Poate chiar voi reusi, doar ca n-am spus 100% sigur. Vom vedea. M-a amuzat insa.

Un răspuns

  1. Vezi sa nu te trezesti si cu : SOV anunta ca va pluti…

Lasă un răspuns

