Un judecator bestial

Nu stiu de unde este, nu stiu unde lucreaza si nici cum arata sau il cheama. Este insa blogger si da pe fata tot ce sta pe morga judecatorilor. Este o placere sa-l citesti. Pacat ca l-am descoperit abia acum. Merita lecturat mai ales pentru a va face impresie despre cum se imparte dreptatea. Va dau un banc de pe blog de la el. Tare de tot 🙂 . „Era ziua alegerilor in CSM. Se uita una din candidate in oglinda fermecata si spune: `Oglinda, oglinjoara, spune-mi cine-i cea mai frumoasa, desteapta si necorupta din tara?` . La care oglinda raspunde: `Da-te, fa, la o parte, ca nu vad nimic!`.„. JudeINromanica.

Un răspuns

  1. Ma bucur sa aud ca exista astfel de oameni in justitie.Dar nu stiu daca vor reusi sa schimbe injustitia noastra daca nu se vor uni.Am o intrebare despre petitie.M-am implicat mult si am avut parte de cuvinte nu tocmai placute privind persoana mea.Ma intreb ;oare am gresit asa mult ca am insistat sa vad multe semnaturi,mai ales ca acele persoane regretau ca nu au putut participa la proteste.Mai cred ca nu trebuie sa abandonam petitia chiar daca guvernul a dat ordonanta de urgenta ca cine stie ce idee le vine cand vor face legea CNSAS.Sper ca m-am facut inteleasa,Tiberiu.Nu cunosc prea bine termenii astia.

Lasă un răspuns

