Vrea SOV sa cumpere echipa Rapid?

Gafa ProSportUPDATE: Am vorbit acum cateva minute cu SOV si mi-a spus clar: „Este incredibil! Este un interviu inventat! Am dat un comunicat de presa. Nu mi s-a intamplat asa ceva nici cand ma ataca Romania libera”. Deci prost la stirea asta ramane Pro Sport. Totul este de vanzare in Romania sau cel putin asa pare. SOV nu se emultumeste cu trustul Realitatea-Catavencu-Cotidianul and co, ci doreste sa cumpere de la Copos si echipa Rapid. Pro Sport a obtinut si o confirmare si Gazeta Sporturilor o infirmare. Este tare de tot. Cine este prost la stirea asta? Nota: Multumesc lui Bogdan pentru ca mi-a atras atentia.Un nou UPDATE: Iata si comunicatul anuntat de Sorin Ovidiu Vantu.

Lasă un răspuns

