Orban are avocat: Jurnalul National

Pana astazi n-am stiut ca Ludovic Orban are avocat, dar l-am descoperit repejor. Dupa Antena 2 (Ciutacu asteapta si acum scuze pentru ca a fost jignit amicul sau, ma refer la Orban cu care redactorul sef de la JN se imbratiseaza pe blog) si Antena 3, Jurnalul National s-a propus avocat din oficiu al ministrului Transporturilor. Nu este semnat articolul, asa ca nu pot sa spun cine a fost autorul. Pot sa va spun care spun doar ca suna a pledare. De fapt, exista un set de intrebari catre Codruta Kovesi prin care se incearca disculparea. Conducerea de la JN este curioasa cum de in raportul procurorilor se spune ca Orban a lovit o fetita daca el nu recunoaste asta. Si eu sunt curios daca ministrul isi va da demisia dupa aceasta ancheta, asa cum a promis, nu aiurea ca vreau eu. Mie putin imi pasa. Politicienii sunt la fel. Neseriosi. Asa ca nu le pot cere mai mult decat pot duce.

Lasă un răspuns

