Moartea Nataliei, inca un pas spre adevar

A sangerat 12 ore si nu a fost bagata in seama de personalul medical, a fost operata prin cezariana fara acordul scris, incizia nu i-a fost cusuta si a produs o sangerare abundenta si soc hemoragic, nimeni nu a observat, iar la final a facut trei stopuri cardio respiratorii. Acestea au fost ultimele 24 de ore ale Nataliei, iar fiecare secunda de groaza si durere i se datoareza unui personal medical incompetent, crud si fara remuscari. Analiza IML ii pune la zid pe doctori. Sa vedem acum curajul celor de la Colegiul Medicilor si-apoi actiunea procurorilor. Am cautat un caz de malpraxis si-am dat peste o crima.

3 răspunsuri

  1. m-am revoltat si atunci cand am aflat..ma revolt si acum…asta e crima!

  2. Sunt de toata jena :(.
    Chiar am in preajma un caz, fiica unei colege de birou, care a suferit mai multe hemoragii dupa extractia unui molar. Ieri, ajungand la urgenta, nu numai ca doctorul a refuzat sa o consulte, dar a si jignit-o, spunandu-i o chestie pe care eu nu o pot scrie pe blog. Unii dintre ei sunt de-a dreptul jegosi.

  3. m-am ingrozit cand am auzit stirea la radio. chiar vroiam sa scriu si eu pe blog despre subiectul asta. mi se pare strigator la cer ce s-a intamplat. din pacate insa, revolta noastra interioara nu rezolva nimic :(((

Lasă un răspuns

