Dupa CC, Guvernu’ a lichidat CNSAS

Nu stiu de ce am impresia ca era programata desfiintarea CNSAS. Dupa decizia Curtii Constitutionale, Guvernul Romaniei a distrus speranta ca …se poate schimba ceva. Imi este scarba, asa ca va las sa cititi pe Hotnews ce tampenie au facut.

Un răspuns

  1. Mi-e scarba si mie.Nu numai de ce au facut si mai fac guvernantii si politicienii nostri(sa luam Bilaghit pentru scarba,recomandare de la cineva „de bine”),dar m-am lamurit si de unii oameni care scriu si critica,dar cand e vorba sa dea o semnatura pe petitie,nici gand.Poate ca cer eu prea mult.

Lasă un răspuns

