Prima imagine din Piata Universitatii

Mircea TomaAm fost, am vazut si m-am intors. A fost super! O groaza de personaje s-au perindat pe acolo. Dupa orele 16.00 am sa revin cu amanunte. Acum va dau o prima imagine din Piata Universitatii (de la prostestul impotriva desfiintarii CNSAS), inainte de inceperea actiunii. UPDATE: Va mai dau cateva imagini, dar un fotoreportaj va fi publicat mai tarziu pe Reporter Virtual.

1. Primii protestatari1

2.  Vlad, “mai bine mort decat comunist”

3.  Judecatorii de la CC in afise

Un răspuns

  1. Am vazut pozele.Am semnat si petitia si am facut-o cunoscuta.Nu atat deconspirarea securistilor si a informatorilor ma doare cel mai tare,ci faptul ca numai acum au observat ca CNSAS e neconstitutional.Si cine a vazut?”Marele” DV.

Lasă un răspuns

