Un judecator curajos

Cristi Danilet este unul dintre putinii judecatori de care am auzit ca au curaj. I-am urmarit blogul o vreme si-am fost surprins de finetea cu care-si executa colegii care gresesc. Omul scrie despre ceea ce stie, despre ceea ce a invatat. Dupa figura este un magistrat atipic, la fel si dupa scriitura. Se vede ca face parte din alta generatie. Duminica avem ocazia sa intalnim in fine un judecator curajos. El va fi in Piata Universitatii, loc in protesteaza impotriva deciziei CC de desfiintare a CNSAS.Si motiveaza de ce. Evident ca voi fi si eu acolo. Ne intalnim asadar duminica la 14.00 la Universitate. Sa-i dam jos pe dubiosii de la Curtea Constitutionala care de sapte ori au spus ca legea CNSAS este buna, iar acum, cand a aparut Voiculescu, au cazut pe spate si s-au batut pe frunte cu dosul labelor comuniste: „Ce prosti am fost! Uite ce bine le stie Felix!”. Nu uitati ca alaturi de noi sunt 23 de organizatii nonguvernamentale puternice. PS Pacat ca sunt atat de putini judecatori ca amicul nostru blogger. De aia ne doare Romania….Si din cauza asta.

Lasă un răspuns

