Traiasca Prostia!

Se intampla uneori. Mai devreme am scris despre o incompetenta care a fost numita sef intr-un mare trust. Nu spun cine si nici unde. N-are importanta. M-am gandit apoi ca pare c-as vrea sa-i pun strambe patronului pe care l-a pacalit. Nu vreau. Stiu ca incompetentii ajung sefi in general, asa ca era timpul sa sara dintr-o functie intr-un ditamai post. Este normal. Traiasca prostie! Traiasca sefii idioti! Traiasca incompetenta! Imi vine sa vomit 🙂 . De la rarunchi mi se trage. Am tipat prea tare.

Un răspuns

  1. Nu numai la voi sunt astfel de cazuri.In alte domenii mai mult sau mai putin private,ajung sefi oameni care habar n-au cu ce se mananca domeniul de activitate al firmei,dar sunt buni ca supraveghetori cu biciul.daca iti vine sa vomiti iti vand un pont(pe care il am de la un forumist):ia Bilaghit!Asta e atitudinea unora fata de cei care tipa mai tare ca s-au scarbit.

Lasă un răspuns

