Daniela Popa nu vrea sa poarte nadragii lui Voiculescu

Prima pagina din Reporter VirtualEste gata interviul promis cu Daniela Popa, singura femeie sef de partid din Romania. Impinsa intr-un labirint de intrebari politice si personale, noul presedinte al PC mi-a marturisit de ce nu vrea sa poarte nadragii lui Voiculescu, cum juca fotbal in copilarie cu Cornel Dinu, gandurile feministe ca o doamna sa conduca Romania, care-i barbatul (sau nu) visurilor ei, de ce nu-i plac filmele de groaza, cum isi va pedepsi adversarii din partid etc. Eu zic ca-i un interviu care poate fi citit la o cafea (poate alaturi de o tigara) si o sa va placa. Veti afla lucruri in exclusivitate, motiv pentru care am sa cer sa fiu citat daca va dori cineva sa foloseasca informatiile de acolo. NOTA: Maine veti gasi mai multe interviuri, dar eu iar am fost primul 🙂 care a scos ceva nou si-n exclusivitate. Culmea: nici macar nu sunt platit. Asa-i cand esti propritar de site 🙂 .

Un răspuns

  1. felicitari pentru interviu.Il voi citi.Nu prea o cunosc pe Daniela Popa,dar ma intereseaza nu numai pentru ca e singura femeie sefa de partid,dar si pentru ca am avut in copilarie o prietena cu acelasi nume.

Lasă un răspuns

