Cine-l va inlocui pe Voiculescu?

Noul presedinte este Daniela Popa.UPDATE2: Se numara voturile, dupa o mica scena intre candidati. UPDATE: In plen, Felix a explicat de ce se retrage si ramane onorific: „M-ati dezamagit! Eu am crezut in voi si-am promis ca-mi dau demisia daca nu vom obtine 7% la alegerile europarlamentare. Asta fac azi. Sefuletii din Partidul Conservator il vor alege pe inlocuitorul lui Dan Voiculescu, eveniment programat pentru astazi la congres. Sunt trei candidati: Daniela Popa, Florin Anghel si Sabin Cutas. AICI am un sondaj in care lumea poate vota. Mi-ar placea sa va spuneti si voi pararea. Despre candidati, asa cum i-am observat eu. Daniela Popa este o tipa dura, dar cam retrasa si mi se pare cam timida. Florin Anghel este un smecheras din Prahova (seful Consiliului Judetean) care are o sumedenie de firme si a fost implicat in numeroase scandaluri de presa. Sabin Cutas este un senator cu aparitii tv destul de dese fata de ceilalti candidati, dar pare somnolent. Voiculescu a spus ca oricare dintre ei ar fi bun sa-i preia functia de presedinte. Eu o votez pe Daniela Popa pentru ca-i femeie si blonda pe deasupra. In plus, ar fi prima femeie sef de partid din Romania. Tare as vrea sa cum se descruca un sef de partid cu fusta. Serios. Il si vad pe Vadim cum o face albie de porci :)) . Dar astept voturile voastre. Sa vedem cine a avut dreptate.

Lasă un răspuns

