Profil de blogger PSD (I)

MG blogN-am stiut nimic despre Mihnea Georgescu cand i-am lasat un comentariu la un post de stanga. Din fericire, norocul mi-a suras si-am apasat din greseala pagina despre autor. M-am crucit! Se considera „un discipol al lui Ion Iliescu si un admirator al marelui om politic Adrian Nastase”. Cat de naiv (vorba lui Ilici) trebuie sa fii pentru a mai crede in reintoarcerea PSD? Nu mai spun ca a fi psd suna de parca ai spune ciumat in ziua de azi. Probabil afacerile cu care se lauda MG au fost incepute in perioada de cotropire si contopire a Romaniei in buzunarele celor din partidul care-l pupa-n Iliescu si Bombonel. De Mihnea Georgescu era nevoie insa in blogosfera. Avem exemplu clar de blogger PSD care vrea sa convinga prostimea sa mai stea o tura. Profilul acestuia este superb, ca mai toate maretele realizari ale PSD. Este destept pen’ca are facultate, este ager la minte ca o vulpe din moment ce are afaceri si isi permite sa scrie pe blog in timp ce se pregateste de doctorat. Si mai are ceva marca partidului care a facut gluma cu termita-sigla (furnica aia…stiti voi care, aia facuta de Comanescu 🙂 ) . Se vrea aproape de oameni, se chinuie sa fie simpatic si te invita urgent la o cafea. De ce? Are bani, ma. De unde? Nu ma bag momentan. Eu l-as sfatui sa nu mai arunce cu cafele in bloggeri daca scoate bani din propriul buzunar. Ii sugerez sa deconteze la partid. Am si eu o intrebare: cum este sa fii tanar si sa te duci la un PSD si chiar sa le ridici statui unor odiosi gen Iliescu si Nastase? Ce dracu ai invatat tu la facultate, mai Mihnea, mai? Sa vinzi gogosi? Sau te visezi presedinte in locul lui Ilici? Eu ii vad pe toti tinerii de dreapta sau macar sa nu intre in troaca unor comunisti si securisti. Gata. Am bagat prea mult in seama un partid in agonie. Maine-poimaine despre Profil de blogger…vad eu de la ce partid. NOTA: Il rog pe Mihnea nePSD sa faca o lista cu toti bloggeri politici. Nu cei care scriu despre politica, ci cei care sunt inregimentati politic. Vreau sa fac misto de ei. Pe rand.

15 răspunsuri

  1. Multumesc pentru aprecieri. Da, afacerile mele au inceput in era Nastase, cand inca se mai putea trai in Romania.

  2. Tiberiu,
    La facultate am învăţat un singur lucru… RESPECTUL.

  3. Pro-PSD in stilul lui MG nu prea sunt, adica nu si care sa nu fie membri de partid (chiar nu stiu daca MG e membru sau nu). Ii gasiti pe toti in Codex Politicus la mine pe site 🙂

  4. Mihnea: Si-acum ce faci? Esti mort in Romania? Din cauza cui? Aha..a liberalilor, adica a partenerilor vostri de la alegerile care se apropie. Bre, ce naiba, bre, chiar chrezi ca poporul asta este un papagal? S-a dus vremea PSD. Adica, ma rog, sper. Romanii sunt imprevizibili si dau dovezi de prostie atat de multe incat nu m-ar mira nimic.

  5. Tiberiu- stii ce este de apreciat? Ca Mihnea Georgescu isi spune raspicat parerile. Ca nu ne convin? Asta e alta mancare de peste. Dar macar stim pe ce picior danseaza. Intr-o lume plina de mincinosi, sinceritatea lui Mihnea Georgescu este remarcabila.
    Putem sa intram pe blogul lui sau nu.
    Eu, de exemplu, nu inteleg faza in care el il ridica in slavi pe Iliescu. Dar asta e nasol. Inseamna ca partidul ala nu a reusit sa dea niste lideri care sa ii atraga pe tineri. Aici este problema. Daca as fi seful de partid al lui Mihnea Georgescu…m-as uita in oglinda si mi-as spune :”Am ratat!”

    Dar nu cred ca putem sa-l convingem ca nu e bine ceea ce crede. In fond, asta este marele castig dupa ’89. Sa credem ce vrem. Si sa putem s-o spunem. Putem, doar, sa-l rugam sa se mai uite la scenele alea cu mineriadele.

    Dramatismul povestii in care noi suntem actori este ca, indiferent de culoarea politica, toti politicienii sunt la fel.
    Dovada? Guvernul liberal aplica masuri de stanga pe care nici chiar guvernul psd nu le-a aplicat….Poate gresesc. Dar asa mi se pare.

    Eu as vrea sa nu mai creasca euro. Si sa nu mai imi urce la cer intretinerea…

  6. Am simtit nevoia sa revin…
    Am citit cu atentie ultimele posturi ale lui Mihnea Georgescu, ca sa nu vorbesc in necunostinta de cauza.
    Omul e clar..trup si suflet.
    Este, insa, foarte pretios atunci cand vorbeste despre Nastase, Iliescu, PSD…. Cred ca o face pentru ca stie ca este citit de cei din PSD.

    Daca as fi fost la intalnirea cu Iliescu m-ar fi deranjat sa aflu, citind blogul lui Mihnea, ca Iliescu s-a impus.
    Este ca si cum aia din sala au fost dominati.
    Eu sper ca vremea in care Iliescu domina a trecut…..

  7. Teo: Fanatismul asta mi se pare boala curata. Politica e varza. Ma opresc.

  8. Tipul este de-a dreptul greţos.
    Tibi, ai văzut că ne-a numit şi prieteni şi ne-a pus în blogroll? Mare-i grădina Domnului şi mulţi i-au sărit gardul..

  9. […] acestui flagel, mascand prin aceasta initiativa faptul ca este perpelit din cu totul alte motive pe cateva bloguri. Nu am sa preiau rugamintea lui Lovin, in schimb am sa modific Codex-ul in seara asta. Tizul meu […]

  10. @Tiberiu- ai perfecta dreptate

  11. Cred că insul a generat scandalul conştient că azi este Ziua Holocaustului. Dau foc, sting flăcarile, ies în evidenţă…

  12. Cred că insul a orchestrat scandalul fiindcă azi este Ziua Holocaustului… A aprins focul, s-a dat pompier, doar-doar o să iasă şi de-o ştire în presă pe fondul contextului.

  13. Alexandru: Pot sa ma puna la bloroll toti membri PSD. Poate invata ceva de aici sau de pe site-ul meu, apoi nu ma deranjeaza traficul facut de ei. Ca nu sunt de acord cu politica lor…este alta poveste.
    Sunt convins ca nu a scris aiurea. Uite ca nu stiam ca-i Ziua Holocastului. Legat de posturile si scandalurile declansate de Mihnea: asta-i nivelul daca se afla in top pe wordpress. PS I-am raspuns apropos de prietenia inventata. Eu oricum nu prea am prieteni, iar psd ar fi aproape imposibil.

  14. Şi eu am aflat în seara asta de Ziua Holocaustului. Se leagă… Am văzut comentariul tău de la el. Dă-l în spanac.

  15. AM AJUNS LA CONCLUZIA CA MIHNEA GEORGESCU SUFERA DE “Narcissistic personality disorder”

    Va rog sa ma credeti ca nu glumesc, nu fac ironii, nu imi bat joc. In acord cu pagina de internet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Narcissistic_personality_disorder
    simptomele afectiunii “Narcissistic personality” i se potrivesc foarte bine lui Georgescu.

    Narcissistic personality disorder characteristics
    1. use of others to reach goals
    2. grandiose sense of self-importance
    3. unreasonable expectations of favorable treatment
    4. preocupation for success, power, brillance
    5. believes that he or she is “special”
    6. requires excessive admiration
    7. sense of entitlement
    8. interpersonally exploitative
    9. lacks empathy
    10. is often envious of others or believes others are envious of him or her
    11. arrogant behaviors or attitudes

Lasă un răspuns

